Gå til innhold

World of Warcraft screenshots (ingen poster uten bilde)


Anbefalte innlegg

Var i Desolace i dag for å hente quests til Maraudon, på veien sør for Njiels Point finner jeg han Rexxar og bjørnen hans Misha :p Noen som husker han fra Warcraft3 ?

:love:

Jepp, de vandrer mellom Desolace og Feralas om jeg ikke tar veldig feil. Har ihvertfall sett dem i begge disse områdene.

Og ja, jeg husker dem godt fra bonus-campaignen i Warcraft 3: TFT. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Var i Desolace i dag for å hente quests til Maraudon, på veien sør for Njiels Point finner jeg han Rexxar og bjørnen hans Misha :p Noen som husker han fra Warcraft3 ?

:love:

Han greide jeg å møte da jeg var level 20. :ermm:

 

Stakk innom da jeg prøvde å svømme rundt hele øya :w00t:

Lenke til kommentar

ej ej sorry litt offtopic her, men screenshots'ene mine som blir lagra i C:\Programfiler\World of Warcraft\Screenshots blir i .tga format, og det gjør ikke det dårlige 01:03 humøret mitt særlig mye bedre midt på natta. vet noen i hva og hvordan man kan få sett disse såkalte .tga bildene? kan man stille om så screenshots'ene blir i jpg/jpeg/png format?

Endret av hawkey
Lenke til kommentar
ej ej sorry litt offtopic her, men screenshots'ene mine som blir lagra i C:\Programfiler\World of Warcraft\Screenshots blir i .tga format, og det gjør ikke det dårlige 01:03 humøret mitt særlig mye bedre midt på natta. vet noen i hva og hvordan man kan få sett disse såkalte .tga bildene? kan man stille om så screenshots'ene blir i jpg/jpeg/png format?

Du kan f.eks. bruke Acdsee for å konvertere dem.

Hvis du ikke har lyst til å betale, så finnes det masse gratis bildeprogrammer som kan åpne TGA. TGA er jo et ganske vanlig format, så bør gå greit å finne frem et program som funker fint. :)

 

Et tips kan vel være GIMP? Det tar vel det meste av formater?

Finner det forøvrig her: http://www.gimp.org/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...