Gå til innhold

Half-Life: kjøpte meg hl2 for 5min siden, bra kjøp?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Kjøpte på Elkjøp, er selv 15, men tror det kommer til å gå utmerket. :thumbup:

Tviler på at det kommer til å bli problemer pga dette.

Ja det viser jo hvor seriøst PEGI og alders-merking blir tatt av butikkene. :nei:

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5432143541
Skrevet

Det er allerede kjøpt og nedlastet!! Må bare vente til det blir lansert og så kna jeg spille det sporenstraks..se bildet for mer... Og nei tror dere må kjøpe dod source utenom :D

Skrevet
Kjøpte på Elkjøp, er selv 15, men tror det kommer til å gå utmerket.  :thumbup:

Tviler på at det kommer til å bli problemer pga dette.

Ja det viser jo hvor seriøst PEGI og alders-merking blir tatt av butikkene. :nei:

Det varierer stort frå kven som sitter i kassa. I samme butikk kan ein nekte deg å kjøpe 18 års-grense spel utan leg, mens ein annan gjer det vekk til 14-åringar

Skrevet
Får man DVD eller CD tilsendt hvis man bestiller gjennom Steam? Eller bare en key?

Man laster det ned og så vips kan man spille det( kl 09:00 på tirsdag (i morgen))

Skrevet
Får man DVD eller CD tilsendt hvis man bestiller gjennom Steam? Eller bare en key?

Man laster det ned og så vips kan man spille det( kl 09:00 på tirsdag (i morgen))

Da kjøper jeg det heller i en butikk, drit å ikke ha DVDen.

Skrevet

enig.

har nettop tørka støv i hylla der half-life 2 skal stå.

Skrevet

enig.

:thumbup:

Jeg har nettop rydda Spill-partisjonen min :p

Skrevet

enig.

:thumbup:

Jeg har nettop rydda Spill-partisjonen min :p

ha ha.

etterpå skal jeg kjøre disk defragmentering+ diskopprydning.

har gjort masse lekser i dag så jeg slipper å gjøre dem i morra :thumbup:

Skrevet

Må vel ta ut far cry av DVD spilleren nå (der det har vert fast innventar i noen månder :D )

Håper elkjøp sender ut hl2 grytidlig i morra........slik at det ligger i postkassa da jeg kommer hjem fra jobb (håper at de sender det fra nærmeste elkjøp forretning som ligger 10 min unna ;)

Skrevet
Må vel ta ut far cry av DVD spilleren nå (der det har vert fast innventar i noen månder :D )

Ai, der sier du noe, jeg må huske å koble til DVD-spilleren min igjen. Husker ikke hvorfor jeg koblet den ut :dontgetit:

Skrevet (endret)
Ai, der sier du noe, jeg må huske å koble til DVD-spilleren min igjen. Husker ikke hvorfor jeg koblet den ut  :dontgetit:

Det husker du sikket når du kobler den til igjen :p

Ontopic: er det noen her som har erfaring med å handle på elkjop.no og vet sånn ca når de leverer varene tar det 3 dager 1 uke?

Endret av rkg1000
Skrevet
Ai, der sier du noe, jeg må huske å koble til DVD-spilleren min igjen. Husker ikke hvorfor jeg koblet den ut  :dontgetit:

Det husker du sikket når du kobler den til igjen :p

Ontopic: er det noen her som har erfaring med å handle på elkjop.no og vet sånn ca når de leverer varene tar det 3 dager 1 uke?

tipper det tar 2-3 dager jeg :yes:

Skrevet

Så det er ikke mulig å brenne ut HL2 som man har lastet ned fra Steam? Jeg hadde en ATI-kupong liggende så jeg preloada HL2 i formiddag, men det er jo et latterlig opplegg.. jeg kunne jo ikke engang velge hvor jeg skulle lagre spillet, og hvis jeg ikke engang kan brenne det ut på en dvd.. Alternativet blir vel å kopiere spillet av noen og bruke min egen CD-key.. Jeg har jo tross alt lisens på spillet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...