Gå til innhold

Half-Life: kjøpte meg hl2 for 5min siden, bra kjøp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hallo.

for 5 min siden kjøpte jeg meg hl2 på elkjøp for 299kr, med postoppkrav osv ble total summen på 409kr, var dette ett bra kjøp? noen som vet hva som fyller med i pakken? :hmm:

takker for alle svar! :thumbup: (whohoooo, så gla jeg er:P)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
woops! jeg trodde aldresgrensen var 15 men så var den 16! nå har jeg bestillt i mitt navn(jeg er 15), hva skjer? får jeg ikke pakken eller? :blush:  :ermm:

på gamesmix sto det 18

Endret av mr.nauz
Skrevet
woops! jeg trodde aldresgrensen var 15 men så var den 16! nå har jeg bestillt i mitt navn(jeg er 15), hva skjer? får jeg ikke pakken eller? :blush::ermm:

Tror ikke du skal frykte at du ikke får den.

Skrevet
hallo.

for 5 min siden kjøpte jeg meg hl2 på elkjøp for 299kr, med postoppkrav osv ble total summen på 409kr, var dette ett bra kjøp? noen som vet hva som fyller med i pakken? :hmm:

takker for alle svar! :thumbup: (whohoooo, så gla jeg er:P)

Jeg har bestillt spillet fra CDon.com. Med porto blir det tilsammen 408,- med fakturabetaling, så egentlig vil jeg jo ikke si at det var noe godt kjøp at du bestillte det fra Elkjøp i oppkrav.

Gjest Slettet+5432143541
Skrevet (endret)

Gjorde det på den enkle måten jeg :!:

Bare se:

http://home.no.net/kaysi/hl2.jpg

Jovisst dere som kjøper det i butikk kan få hl2 og cs:s

Den eneste forskjellen er nok at gjennom steam kan du få dod:s, hl1:s og en dunge med merchandaise ...

Endret av Slettet+5432143541
Skrevet
står det ikke 18 der da

Er det ikke sånn at det er en såkalt pegi rating, altså en uavhengig rating, som er anbefalt men som ikke gjør det ulovlig å selge til de under 18? Mener å ha lest det et sted...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...