Gå til innhold

Spillverket.no: Half-life 2 anmeldelse


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når kan vi vente en anmeldelse ac HL2?

På tirsdag kommer det sikkert en anmeldelse.

De spiller jo ikke spillet til døde på første dag da! :p

 

Tipper mot Fredag, jeg.

 

EDIT:

Litt OT, menmen. Jeg kan jo ikke akkurat få noe flere posts i èn post. :p

Pusur1993: Sjekk denne siden:

Til din avatar :)

Denne kan kanskje også ha noe.

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar

Vi vil ikke være i stand til å få ut en omtale en av de første dagene, da leverandør er veldig streng på at ingen skal få spillet før 16.11. Heller ikke media. Ofte får vi spill i god tid før de slippes, men nå må vi altså vente til tirsdag før vi får begynt. Spillet skal selvsagt spilles grundig, hvor lang tid det vil ta spørs på spillet, men dere kan i alle fall være sikre på at dette er en tittel som vil bli sterkt prioritert. :)

Lenke til kommentar
Blir det lagt inn en liten del til HL:S, CS:s og DOD:cs, det hadde vert gøy :)

CS:S kommer vi trolig med en egen omtale av. De andre vil jeg ikke tro vi prioriterer, men jeg skal ikke si noe sikkert enda. Vi vil nok i alle fall neppe forsinke HL2-omtalen for å få tid til å teste disse skikkelig også, så det måtte i så fall blitt en utvidelse ved en senere anledning. Dere får rett og slett vente og se hva som skjer. :)

Lenke til kommentar

Men... Hvor bombesikker er vi på at spillet slippes den 16?

 

Er ikke dette bare da spillet er Ferdig?

 

Trodde Valve var i strid med vivendi eller noe slikt jeg? Da kan det jo hende at spillet blir utsatt til langt etter nyttår..

Det er sikkert lite sannsynlig, men det er vel mulig?

Lenke til kommentar
Men... Hvor bombesikker er vi på at spillet slippes den 16?

 

Er ikke dette bare da spillet er Ferdig?

 

Trodde Valve var i strid med vivendi eller noe slikt jeg? Da kan det jo hende at spillet blir utsatt til langt etter nyttår..

Det er sikkert lite sannsynlig, men det er vel mulig?

Du har tydeligvis ikke fulgt med så veldig nøye.

 

Spille har vert 'ferdig' i flere måneder. Gikk "Gold" for en måned siden. (Gold er begrepet for når et spill sendes til trykken)

 

Spillet finnes ute i butikker allerede. Og folk har lastet det ned via steam. Men aktivering av spillet, både retail og steam, vil ikke skje før den 16. som pr avtale mellom valve og vu.

 

For mere info, søk på forumet og diverse gamer sites, se også på nyhets historiken her på gamer.no

 

Noen linker:

www.shacknews.com

www.halflife2.net

Lenke til kommentar
bittert for de som ikke har internett hjemme. de får vel ikke aktivisert det..

skal bli utrolig digg på tirsdag!

Kommer de noen gang til å fjerne dette tro?

det finnes allerede en steam emulator. folk som har betalt for spillet skal kunne bruke den for å slippe å være på nett når det skal spilles. tror ikke det kommer noen offisiell relese på en stund, men kanskje når spillet begynner å dabbe av.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...