AnVli..p4 Skrevet 3. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2005 (endret) nydelig... nesten som å se selveste bender funker vell også som headsett stativ.. alt i alt så er dette et MEGET godt stykke arbeid beste kabinettet jeg har sett! Endret 3. mars 2005 av AnVli..p4 Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 3. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2005 meget bra, men ikke glem leds og plexiglass i cigaren da.. Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 3. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2005 Har du mulighet til å filme han med lyd? Vil høre bite my shiny metal ass Lenke til kommentar
notalive Skrevet 3. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2005 Nice piece of work, eller noe slikt eller med andre ord/bilder: Nydelig!/ Har lest alle sidene nå, verdt hvert sekund! skikkelig bra gjort! Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 3. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2005 Dette ble jo bare genialt bra da Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. mars 2005 Har du mulighet til å filme han med lyd? Vil høre bite my shiny metal ass jepps, det har jeg mulighet for. Tenkte jeg skulle lage en video update neste uke. jeg jobber hele helga fra kl 06 til 18. så jeg vet ikke hvor mye jeg rekker. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 3. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2005 der ble han mer proposjonal ja. Utolig bra. Kommer garantert til å lete opp denne på TG. Lenke til kommentar
warlord Skrevet 3. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2005 Tror den er verdig en premie på TG Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 3. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2005 Har nå testkjørt bender i 1 time, og det blir varmt inni kabinettet ja.noen som vet hvor jeg f.eks kan feste vifter ? jeg har 2 stk vifter, 80 mm, men vet ikke helt hvor, kanskje en på døra ? eller blir det litt dumt? eller skal jeg ha en på hver side kroppen slik det blir gjennomtrekk ? Armhulene? Bare borre en del små hull.. + ei 120mm vifte i bunnen av kroppen... ? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 3. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2005 Tror den er verdig en premie på TG Stemmer for denne jeg også, blir overasket hvis den IKKE vinner noe! Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 3. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2005 omg drtitrått kabinett bender Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 3. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2005 (endret) Like genialt resultat som vanlig Nå som vi er på god vei med casemod compoen på tg. Noen som vet hva premiene blir? Endret 3. mars 2005 av Natrium Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. mars 2005 Like genialt resultat som vanlig Nå som vi er på god vei med casemod compoen på tg. Noen som vet hva premiene blir? vel før vi lurer på hva premiene er, så kanskje vi må finne ut om det blir casemod compo på tg. Lenke til kommentar
jingt Skrevet 3. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2005 (endret) Kjempebra arbeid, men syns at armene skulle ha blitt retta litt nedover, men ikke mulig å ordne på det nå. Gjort er gjort. Endret 3. mars 2005 av illvit Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 6. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2005 La merke til en ting nå; åpnes ikke døren feil vei? Lenke til kommentar
phax Skrevet 6. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2005 (endret) ahh, herlig! denne fortjener så absolutt en pris. nå er det bare og fortsette å finpusse detaljene. det er slikt som teller! Endret 6. mars 2005 av phax Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. mars 2005 La merke til en ting nå; åpnes ikke døren feil vei? jo den åpnes dessverre feil vei han som sveisa den på for meg, la merke til det selv etterpå, men jeg sa det var greit, slik han ikke trengte å lage ny. Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 6. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2005 Nydelig! Kandidat til årets kabinett, utrolig å få det så fint Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 7. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2005 Meget pent, gratulerer Lenke til kommentar
Full Metal Jacket Skrevet 7. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2005 har du laga video hvor han snakker eller ? gimmeh! gimmeh! :!: Kjempearbeid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå