loqron Skrevet 15. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2005 QLT !! Ble bra dette !! Men hvordan skal du få vekk mellomrommet som er med døren ?? alle kablene som skal til hovedkorte må opp gjennom analen :!: :!: Lenke til kommentar
stidz Skrevet 15. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2005 bare en ting, er ikek den greia litt tung? Lenke til kommentar
SpecialUnit69 Skrevet 15. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2005 PHETT Lenke til kommentar
abrj Skrevet 15. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2005 bare en ting, er ikek den greia litt tung? Se det positive i det... ingen rapper den pga vekten Lenke til kommentar
stidz Skrevet 15. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2005 bare en ting, er ikek den greia litt tung? Se det positive i det... ingen rapper den pga vekten joa, men må være et helvette og få med på LAN da Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 15. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2005 Likte dette jeg Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 15. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2005 bare en ting, er ikek den greia litt tung? Se det positive i det... ingen rapper den pga vekten joa, men må være et helvette og få med på LAN da Bender kan jo gå selv da Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 15. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2005 bare en ting, er ikek den greia litt tung? Se det positive i det... ingen rapper den pga vekten joa, men må være et helvette og få med på LAN da Kan jo sette på hjul på beina eller noe Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 15. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2005 Dette var en etterlengtet update, men den var god når den først kom! Nice work, lykke til videre. Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. februar 2005 (endret) QLT !! Ble bra dette !! Men hvordan skal du få vekk mellomrommet som er med døren ?? alle kablene som skal til hovedkorte må opp gjennom analen :!: :!: Vet ikke helt hvordan mellomrommet skal komme bort, mulig jeg setter på en list på innsiden av døren, er ikke helt sikker ennå Ja den er tung, men det finnes jo traller for å trille tunge tin gpå Endret 15. februar 2005 av Bizardo Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 15. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2005 Ja den er tung, men det finnes jo traller for å trille tunge tin gpå - Bizardo, kommer du på LAN i helgen? - Nei, jeg kan ikke, naboen har stjålet sekkehjulet mitt.. Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. februar 2005 Ja den er tung, men det finnes jo traller for å trille tunge tin gpå - Bizardo, kommer du på LAN i helgen? - Nei, jeg kan ikke, naboen har stjålet sekkehjulet mitt.. hahahha skal nok klare å løfte den ja, den er ikke så alt for tung Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 15. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2005 Kommer du på tg? Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 15. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2005 Fint! Når regner du med å vere ferdig? Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 15. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2005 (endret) Fint!Når regner du med å vere ferdig? Det står fredag litt oppi her... Veldig bra arbeid foresten bizardo! Endret 15. februar 2005 av Tnn Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. februar 2005 Kommer du på tg? jepp kommer på tg. kommer til å sitte helt op sete 1 og 2 ved partyshop. iallefall en av de nermeste radene der. Lenke til kommentar
prixmyo Skrevet 15. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2005 (endret) Da Skal jeg kikke etter en Med en DIGEr Bender "under" armen jeg Kommer Til å Ta mange bilder av den og si, " Jaj har Møtt Bender !" BTW Ganske bra Gjort!! Du Burde værra Stolt Endret 15. februar 2005 av prixmyo Lenke til kommentar
The one and only Skrevet 15. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2005 dette er..... det finnes ikke ord nok til å beskrive Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 16. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2005 Kommer du på tg? jepp kommer på tg. kommer til å sitte helt op sete 1 og 2 ved partyshop. iallefall en av de nermeste radene der. Kan man reservere plasser allerede? Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 16. februar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. februar 2005 Kommer du på tg? jepp kommer på tg. kommer til å sitte helt op sete 1 og 2 ved partyshop. iallefall en av de nermeste radene der. Kan man reservere plasser allerede? Nei man kan ikke reservere plasser ennå , les her The Gathering 2005 news men satt der i fjor og året før, så jeg kommer til å site der i år også hvis det er ledig der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå