Gå til innhold

Prosjekt Bender (Update 11.mars side 37)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ser bra ut!

Men du har ikkje tenkt og komme videre på kroppen :p?

jepps, det har jeg tenk :p

mulig det kommer til å skje mye i helga, men det spørs om Einar har tid å være med. uten han så blir det null verktøy og sveise apperat. Hadde jeg hatt tilgang til dette selv. hadde jeg vært ferdig.

Lenke til kommentar
jepps, det har jeg tenk

mulig det kommer til å skje mye i helga, men det spørs om Einar har tid å være med. uten han så blir det null verktøy og sveise apperat. Hadde jeg hatt tilgang til dette selv. hadde jeg vært ferdig.

 

kan ikke han bare legge igjen verktøyet sitt hos deg da???

Lenke til kommentar
jepps, det har jeg tenk

mulig det kommer til å skje mye i helga, men det spørs om Einar har tid å være med. uten han så blir det null verktøy og sveise apperat. Hadde jeg hatt tilgang til dette selv. hadde jeg vært ferdig.

 

kan ikke han bare legge igjen verktøyet sitt hos deg da???

han kan nok ikke det, siden det ikke er han sitt verktøy, det ligger på lokalet der han jobber

Lenke til kommentar

Driver du med litt pelementering og har plass og holde på så kjøper du deg et ESAB MIG apparat og leier en 20L flaske med gass (ar/co2).

Vet ikke hva et slik apparat koster i dag men for 10 år siden kosta det 3500.- for et 140A apparat.

Kjøper du et Norweld 80A apparat så blir du plaget forde det går fort varmt og kladder.

Det er utrolig gøy å kreere egne oppfinnelser i stål.

 

Bender prosjektet ser spennende ut og jeg ser fram til å se bilder av den ferdige Bender.

Lenke til kommentar

en lite bilde update :D

 

hender01.jpg

 

De korte alu rørene skal jeg bruke til fingrer, det lange røret skal jeg bruke til cigar :D

de 2 små isbøttene skal brukes til selve hendene, de skal kuttes litt da, slik de ikke bli så lange. Vet ikke hvor mye jeg rekker i dag, men det blir nok sikkert en update senere i kveld, hvis ikke så kommer det i morra :)

Lenke til kommentar
hehe nydelig og genialt, men hvordan har du tenkt å tette tuppen på fingrene?

Skal tette tuppene med stålplast, og pusse tuppene runde og fine og til slutt grunne og lakkere over :)

 

skal begynne med det så snart jeg står opp, har jo fri til fredag, så jeg håper jeg rekker å gjøre en del

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...