Gå til innhold

Hvilken sopp ga Kristian Valen platekontrakt?


Suppelars2k

Anbefalte innlegg

Seriøst. Har ikke hørt "hiten" hans før nå, og det må jeg si:

 

FOR NOE TALENTLØST DRIT.

 

Sånt gjør meg sur. Fyren kan ikke synge for fem fuckings flate øre, teksten stinker, melodien er uoriginal og forutsigbar til tusen, og musikkvideoen er pokker meg den verste haugen oksedritt jeg har sett på år og dag.

 

* > Vanilla Ice > Aqua > Cartoons > Lene Nystrøm > Toy Box > MGP JR > Asgeir og Vaske > Kristian Valen

 

Måtte bare få det ut.

 

Diskutèr. ->

Endret av HalTan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Å sammenligne Kristian Valen med den tålig greie vokalisten Morten Harket er å strekke det hele langt, laaangt. Det var faen meg vakrere å høre Valgerd synge gamle schlägers på "Den Store Klassefesten" for et par år siden, og det sier en GOD del. Altså, ikke engang dagens moderne platestudioer, som til og med kan få MEG til å høres ut som en mestersanger, klarte ikke å rette på den totalt ubrukelige stemmen hans.

 

Nå strøøøøØøøøømaaerrrr gaaaaa*skuuurrr*mmlææ meeeeeelooodiææææææææærrrrrrrrrrrr!!!1!!1

Endret av HalTan
Lenke til kommentar

Jeg har ikke fått med meg denne sangen ennå, men har følelsen av at ALLE rundt meg har gjort den til hat-objekt nr.1. Kanskje jeg burde høre den, blir nesten litt ensformig å rette alt sitt hat mot Prosjekt Glen, kanskje greit med litt avveksling. :ermm:

 

Hva heter forresten sangen? må nesten gjøre en liten try before "buy"(:!:) her...

Lenke til kommentar
Stemmen ligner forsatt på morten harket, uansett hvor mye han prøver å dekke over det.

Bortsett fra at Morten Harket synger myyye falskere. Går med en del timer for lydteknikeren etter opptak å pitche sakene så det blir akseptabelt...

 

Får en litt flau smak i brødskuffen over at jeg ble imponert over Valen`s Harket-parodi en gang i tiden...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...