Gå til innhold

Hvilken server spiller folk paa, wow

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AM ???? Er ikke det mellom 00:00 og 12:00 . De mener sikkert PM som er mellom 12:00 24:00 :yes:

PST = Pacific timezone = 9 timer etter oss.

Så de startet 19:00 norsk tid.

Skrevet (endret)
Jazzcat: Den 3-timers-perioden gikk ut for 1t og 22min siden  ;)

..og de er ikke ferdige ennå.

Update 23:31

"All Central and Eastern servers are now back online. Mountain and Pacific servers require further maintenance. We do not yet have an ETA on when they will be brought back online, but we hope to have them up shortly."

Endret av Jazzcat
Skrevet (endret)

Ikke meg heller :(

Har vert paa skole og jobb siden 08:00 i dag tidlig! Ville spille litt wow naar jeg kom hjem, men neida :cry:

Endret av M@R7!N
Skrevet

Mystisk. Jeg spiller på en "Eastern" server (18), som visstnok skal være oppegående nuh - men klarer ikke logge meg inn...

De har vel ikke gjort noe med alle "utlendingene" som driver å spiller? :p

Skrevet

Neida, det går fint det. Holdt på noen timer i kveld, med det var helt forferdelig. Etter at Open Beta startet er det server-lag i bøtter og spann. Prøvde å bytte til en server med Low population, men intet hell. Open Beta folket bare rant inn dørene.

Savner Stress testen, jeg.. :cry:

Skrevet

Spiller på server 18, normal på eastern (veit ikke om det har noe å si, men jeg spiller hvertfall nå! Gikk opp til lvl3 på under 15 minutter, men det er morsomt likevel :)

Er dwarf paladin. Morsomt! :)

Skrevet (endret)

Alle de night elf folka da... Night elvs er jo gay :p (Eller for jenter og wannabe-gother gutter) :)

Spiller på Test 25 - Tauren Warrior level 12

Endret av apoxdigital
Skrevet

Har en lvl 8 dwarf Hunter!! Test 4 :D

Hunter eier bare alt! Dessuten test 4 er stappfull.. sitte i kø for å komme inn :( jaja mitt nick er Pct Noen som greide å gjette det eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...