Gå til innhold

Nvidia 6800GTO (OEM)

fredriku

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaringer med dette kortet, overklokking, modding til 16 pipelines etc?

Har fått et slikt kort på hånd som skal prøves imorgen.

Er dette noe å bytte mot mitt Asus 6800 Gamer Edition?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
clocken er 350\950 ihvertfall, og 256mb GDDR minne, så bør være fair bytte det ;)

Det er jo fint å høre da.

Men det mangler TV-ut desverre... :(

Men vil ha et slikt med tanke på at det er SLI på det, og det er PCIe, hvilket jeg trenger :D

Skrevet
Men vil ha et slikt med tanke på at det er SLI på det, og det er PCIe, hvilket jeg trenger :D

Blir det ikke stress å få tak i et identisk kort (som du behøver) for å kjøre det i SLI? Bare en tanke.. :hmm:

Skrevet

Blir det ikke stress å få tak i et identisk kort (som du behøver) for å kjøre det i SLI? Bare en tanke.. :hmm:

Altså, nei, jeg tror ikke det.

Komplett får jo snart inn XFX 6800GT med SLI, så det skal ikke være noe problem :)

I første omgang skal jeg ha det i Shuttle uansett..

Skrevet

Komplett får jo snart inn XFX 6800GT med SLI, så det skal ikke være noe problem :)

ehh... heh, husk at disse kortene utvikler litt varme da ;)

Shuttle har vel ikke så utrolig god kjøling, og er en ganske liten sak... :ermm:

Skrevet

ehh... heh, husk at disse kortene utvikler litt varme da ;)

Shuttle har vel ikke så utrolig god kjøling, og er en ganske liten sak... :ermm:

Joda, jeg vet det, men jeg har hatt et 6800GT kort der før, og dte gikk veldig fint.. :)

Skrevet
Hallo? Vet dere at Komplett snart får det inn?

Fordi brodern skal ha ny PC, og jeg anbefalte han Nforce3, men hvis det er PCI på vei, så ber jeg han vente ;)

Jeg er fullstendig klar over det ja.. :)

Men vet ennå ikke om jeg tør gå for det.. Må klare å åpne 16 pipelines på det først :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...