fredriku Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 Noen som har erfaringer med dette kortet, overklokking, modding til 16 pipelines etc? Har fått et slikt kort på hånd som skal prøves imorgen. Er dette noe å bytte mot mitt Asus 6800 Gamer Edition?
fredriku Skrevet 9. november 2004 Forfatter Skrevet 9. november 2004 Tror jeg tillater meg en liten bump jeg...
fredriku Skrevet 10. november 2004 Forfatter Skrevet 10. november 2004 Kan en mod slette dette emnet, eller, heslt få opp interessen!
GRendal Skrevet 10. november 2004 Skrevet 10. november 2004 clocken er 350\950 ihvertfall, og 256mb GDDR minne, så bør være fair bytte det
GRendal Skrevet 10. november 2004 Skrevet 10. november 2004 nei. eneste tilgjengeligheten i norge er via dell-konfigurasjoner, så du må nesten spørre noen som har dette...
fredriku Skrevet 11. november 2004 Forfatter Skrevet 11. november 2004 clocken er 350\950 ihvertfall, og 256mb GDDR minne, så bør være fair bytte det Det er jo fint å høre da. Men det mangler TV-ut desverre... Men vil ha et slikt med tanke på at det er SLI på det, og det er PCIe, hvilket jeg trenger
sivertxp Skrevet 11. november 2004 Skrevet 11. november 2004 Men vil ha et slikt med tanke på at det er SLI på det, og det er PCIe, hvilket jeg trenger Blir det ikke stress å få tak i et identisk kort (som du behøver) for å kjøre det i SLI? Bare en tanke..
fredriku Skrevet 11. november 2004 Forfatter Skrevet 11. november 2004 Men vil ha et slikt med tanke på at det er SLI på det, og det er PCIe, hvilket jeg trenger Blir det ikke stress å få tak i et identisk kort (som du behøver) for å kjøre det i SLI? Bare en tanke.. Altså, nei, jeg tror ikke det. Komplett får jo snart inn XFX 6800GT med SLI, så det skal ikke være noe problem I første omgang skal jeg ha det i Shuttle uansett..
dj_j0tul Skrevet 11. november 2004 Skrevet 11. november 2004 Men vil ha et slikt med tanke på at det er SLI på det, og det er PCIe, hvilket jeg trenger Blir det ikke stress å få tak i et identisk kort (som du behøver) for å kjøre det i SLI? Bare en tanke.. Altså, nei, jeg tror ikke det. Komplett får jo snart inn XFX 6800GT med SLI, så det skal ikke være noe problem I første omgang skal jeg ha det i Shuttle uansett.. ehh... heh, husk at disse kortene utvikler litt varme da Shuttle har vel ikke så utrolig god kjøling, og er en ganske liten sak...
fredriku Skrevet 11. november 2004 Forfatter Skrevet 11. november 2004 Men vil ha et slikt med tanke på at det er SLI på det, og det er PCIe, hvilket jeg trenger Blir det ikke stress å få tak i et identisk kort (som du behøver) for å kjøre det i SLI? Bare en tanke.. Altså, nei, jeg tror ikke det. Komplett får jo snart inn XFX 6800GT med SLI, så det skal ikke være noe problem I første omgang skal jeg ha det i Shuttle uansett.. ehh... heh, husk at disse kortene utvikler litt varme da Shuttle har vel ikke så utrolig god kjøling, og er en ganske liten sak... Joda, jeg vet det, men jeg har hatt et 6800GT kort der før, og dte gikk veldig fint..
GRendal Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 Hallo? Vet dere at Komplett snart får det inn? Fordi brodern skal ha ny PC, og jeg anbefalte han Nforce3, men hvis det er PCI på vei, så ber jeg han vente
fredriku Skrevet 12. november 2004 Forfatter Skrevet 12. november 2004 Hallo? Vet dere at Komplett snart får det inn?Fordi brodern skal ha ny PC, og jeg anbefalte han Nforce3, men hvis det er PCI på vei, så ber jeg han vente Jeg er fullstendig klar over det ja.. Men vet ennå ikke om jeg tør gå for det.. Må klare å åpne 16 pipelines på det først
GRendal Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 he he....vet ikke om brodern orker å vente så lenge på Nforce4 + 6800 Ultra PCI-E
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå