Gå til innhold

Nerd (NRK2) eller Spillmagasinet (TV2)

Nerd (NRK2) eller Spillmagasinet (TV2)  

107 stemmer

1. 1. Nerd (NRK2) eller Spillmagasinet (TV2)

• Nerd (NRK2)
      27
    • Spillmagasinet (TV2)
      71
    • Ingen av dem
      9

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilket spillprogram er best, Nerd eller Spillmagasinet? Begrunnsvaret ditt.

Jeg synes Spillmagasinet er best, hvorfor? pågrunn av at programlederne er proffe og lesper ikke, dette programmet satser på "Mannen i gata" og ikke en nerd som spiller hver dag og kveld. Nerd fokuserte på folk som har talefeil og ligner på en hobbit, og ville at folk skulle tro at vanelige gamere er tapere som bor i kjellern hos mora si og er 27år.

Spillmagasinet er bra, men hardc0re gamere vil kanskje ikke se det på den måten, siden spillmagasinet satser på alle. Det jeg også synes er bra er at de har kjendiser på showet. pluss at de tar opp intressange saker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes at den på TV2 eier :thumbup: i forhold til den på NRK2. Nerd på NRK2 blir veldig kjedelig i lengden, pluss at de programmlederne er så uproffe at det gjør vondt å høre på de! :yes: og flaut!

Skrevet

Nerd ble bare litt for mye av det gode, så det ble kjedelig...

Synes spillmagasinet er helt greit, men de kunne delt opp programmet bedre, f.eks laget det slik: "dette kommer" "dette kom nettop" "dette har kommet før".

Da de testet demoen av nfsu2 midt imellom alt det andre, så synes jeg det ble litt teit...

har bare sett ett program, og det derre med han spydkasteren... satt bare å sa til meg selv "O HERRE, SPAR MEG!" :innocent:

Synes konseptet i spillmagasinet virker lite gjennomtenkt, og litt for enkelt, men det er grei underholdning i 30 min...

Jeg tror det kan ha positiv effekt på andre enn gamerne. Når spilling blir fremstilt som noe hvemsomhelst driver med, ikke bare "nerdene". Det er altfor mange der ute som tror at det bare er über nerder som spiller, de tar feil. (Selv om det er utrolig mange av dem :p)

Skrevet (endret)

begge deler er dumt og patetisk :thumbdown: , men av de to så får nok spillmagasinet min stemme!

men går det ikke ann å få en sånn greie at man kan stemme?

Endret av figure_02
Skrevet

Vel...Nerd var drygt, men spillmagasinet er ikkje heilt etter min smak heller. Sport, bilkjøring og intervju med sputnik...:no:

Eg likte Nerd bedre, sjølv om det var ganske på trynet så hadde det meir frå spela, og noko anna enn EA games.

Skrevet
men går det ikke ann å få en sånn greie at man kan stemme?

Fikset.

Tusen takk! Ser at Spillmagasinet har et flertall, det er bra :thumbup:

Folk har kommet med gode arrgumenter også.

Skrevet

Synes Spillmagasinet er best, Nerd var bare dårlig. Hata hun dama som lesba så sykt. Kunne ingenting om spill, og skulle bare være der for å "pynte" på fasaden. Hun gjorde det stikk motsatte mener jeg. Mislikte også de demoene de spilte når de ikke fant på mer å si. Synes ikke Spillmagasinet er bra, men det er iallefall bedre enn Nerd.

Skrevet (endret)

Spillmagasinet. Stemte på det fordi dei satser på å treffe "Mannen i gata" altså dei som spiller i ny og ned. Spillmagasinet er eit program som passer for desse folka og det er vel desse folka som ser mest på tv. ;)

Og siden eg ikkje har sett på nerd, pluss at det er kommet nokre dårlige uttalinger om det programmet så da stemte eg på Spillmagasinet. :hmm:

Endret av zefler
Skrevet

Nå har jeg ikke sett noen av programmen, så jeg skal ikke uttale meg så mye om saken. Men utifra folk her på forumet må det bli Spillmagasinet.

Skrevet

eg stemte spillmagasinet.

grunn: eg syns spillmagasinet virker meir "proft" ein nerd. dette har sikkert med at det er tatt opp, og ikkje er direkte sendt som nerd. det positive med nerd var at det var mykje lenger (kanskje litt for langt), noko som gjorde at dei fekk plass til meir stoff, men eg syns spillmagasinet får med ein del bra ting på den lisje tida dei har. ein anna ting som er postivt med spillmagasinet, er at eg får sett det på tv, og ikkje via webtv som eg måtte med nerd.

Skrevet

Jeg har ikke giddet å se Nerd, så det er helt greit. Navnevalget på programmet fikk meg til å ikke ha lyst til å se det engang.

Spillmagasinet derimot, har TO godt pluss. Nemlig hu berta, samt at de anmelder spill som interesserer meg. Det er synd at de sender på lørdag kveld synes jeg, siden jeg da ikke alltid har tid til å se det. Søndag kveld ville vært enda bedre. Uansett; jeg synes det er god underholdning, og skulle gjerne sett at det varte dobbelt så lenge :thumbup:

Skrevet (endret)

Greit nok at spillmagasinet har ein fin dame, eit meir proffesjonelt opplegg og alt det der, men 30 minutter der 15 går med til prating, 5 til reklame, litt konkurranse, og resten om spelet.

Er du ny i gaming, og vil ha eit par standard-spel, så sjå på spillmagasinet. Såg forresten Komplett vs Dice, hvilket var eit stort pluss i boka.

Spillmagasinet virker på meg som eit middelmådig forsøk på å lage eit program meint for dei litt erfarne gamere, mens spillmagasinet vart litt for masse lørdagsunderhaldning for familien.

Endret av zeph
Skrevet
Spillmagasinet virker på meg som eit middelmådig forsøk på å lage eit program meint for dei litt erfarne gamere

Det er akkurat det de ikke skal gjøre de har sagt at de satser på mannen i gata, ikke de erfarende gamerene

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...