Gå til innhold

SW: KotOR - verdt å kjøpe?


Sir_cruz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan du ikke sloss selv på spillet ? :omg:

Vel, etter hva jeg har lest så gir du commands til folka dine (du kan enten spille som alle i partyet ditt eller som bare deg selv) for å så sette i gang kampen. Du selv ser bare på at de sloss. Du kan ta på pause når som helst i kampen å gi nye ordre så mange ganger du vil. Realtime turnbased ville jeg sagt ^^ Hvis det sier deg noe...

 

Men som ^Thomas^ sier så er dette ingenting i likhet med outcast og academy. Disse spillene er helt annerledes. Eneste fellesfaktor er starwars og det som har med starwars å gjøre..

Lenke til kommentar
Returnerer spillet i morra :thumbdown:

 

EB games har 10dagers Angre frist heldigvis

 

Nå står Jedi academy i Pc'en :D

 

Savner det etter nøyaktig 6 timer :love: Genialt bra spill

 

(Noen som vil Spille ? ) :thumbup:

Tror du burde holde deg til FPS, virker ikke som du kan sette pris på et bra spill ved mindre du kan drepe 100 "bad guys" i minuttet eller at du faktisk kan snakke med NPCer....

Lenke til kommentar
Du burde prøve det mer og gi det en skikkelig sjanse. Tipper at du skifter mening etterhvert. :)

Da jeg hørte Cs-mannen snakke om spillet som Messias hadde kommet til verden syntes jeg ikke særlig om spillet, men skifta fort mening når jeg fikk spillet til jul. Gi spillet en sjanse og du vil oppdage at spillet er genialt og absolutt verdt penga. :w00t::w00t:

Lenke til kommentar
EB games har 10dagers Angre frist heldigvis

Faktisk ikke på PC. Ikke på Strømmen ihvertfall!

 

Men, haha, dette var dagens! En hel tråd hvor du sier at du gleder deg skikkelig og så videre men du når du endelig får det vil du returnere det! :!:

 

 

Yeah yeah, whatever, jeg gleder meg skikkelig til i morgen, da skal jeg nemlig kjøpe kotor!

Lenke til kommentar
Du burde prøve det mer og gi det en skikkelig sjanse.

Det i seg selv er en god filosofi. Jeg har brent meg noen ganger på at "det spillet kunne jeg brukt som dasspapir om det var litt mykere"... Skiftet mening om trackmania som et eksempel..

Ja, aner ikke hvor mange ganger jeg har sagt at et spill er dårlig i uvitenhet. Siste eksempelet jeg kan komme på var da jeg slaktet Pro Evolution Soccer 3 for et år tilbake (her på forumet faktisk). Jeg kan nå innrømme at jeg tok veldig feil. Har også nevnt at jeg ikke har likt demoen av Flat Out noe særlig, men etter å ha testet det mye en stund nå, så begynner jeg å like det mer og mer.

 

De beste spillene er, etter min erfaring, ofte de som tar litt tid å sette seg inn i, men gir så mye tilbake når man har "forstått" det. Ikke det at KOTOR er så vanskelig å sette seg inn i da.

Lenke til kommentar
Smaken er som baken, delt i de aller fleste tilfeller, så slutt å være useriøse zimen og Alex.

Altså.

 

- seriøs , seriø´s a1 (gj fr fra lat., av serius 'alvorlig') høytidelig, alvorlig

 

Her snakker vi om et spill som får oppimot toppkarakter fra nesten alle seriøse spilltestere, og god omtale av de aller fleste som faktisk har giddi å sette seg ned å spille det. Etter min mening er dette et av tidenes beste spill og havner lett på min topp10 liste, og derfor synes jeg også at å gi opp dette spillet etter to minutter er latterlig.

 

Så, er jeg seriøs? Ja. Er du?

 

Edit: Forresten så tar det en stund før du får saberen ja.

Endret av zimen
Lenke til kommentar

Jeg må si at jeg nøøøt SW:KOTOR hvert eneste sekund! Er et av de mest fengende spillene jeg noensinne har spillt... Er jo et spill som er verdt hvert eneste øre jeg gav for det... Kunne tilogmed strekke meg så langt som å si at dette spillet hadde ikke gjort noe om hadde kostet det dobbelte engang..

 

Gleder meg ustyrtelig til 2'ern..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...