Gå til innhold

SW: KotOR - verdt å kjøpe?


Sir_cruz

Anbefalte innlegg

Er det verdt og kjøpe ?

 

Digger jedi academy og Outcast vis det er noe i samma sjanger skal jeg Ut og kjøpe spill i morra :D eller er det noe annet spill som er bedre ?

 

Xbox eller GC (Video ut kontakten er ødelakt på PS2 en :()

 

##Topic endret - vennligst prøv litt bedre selv neste gang ;) ##

Endret av Blib
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Et ord: JA!

 

Et av de beste rollespillene jeg har spilt faktisk, og om du er Star Wars fan er det virkelig en perle! Om noen måneder kommer oppfølgeren, The Sith Lords, så det er bare å henge i å bli ferdig til det kommer:) Forbered deg på å bruke minst 40 timer! I starten kan det være litt kjedlig(dette synes ikke jeg, bare lest at det er mange som mener det), siden du ikke har lyssaber, men jeg lover deg, det tar seg betraktelig mye mer opp når du får din første saber og kan begynne å bruke "The Force"!

 

Jeg har spilt gjennom det to ganger(xbox), både som ond og god(ble max god/ond begge gangene), og vil anbefale at du og gjør det.

 

KotOR ble GOTY(Game Of The Year) flere plasser i fjor, det sier vel sitt :)

Lenke til kommentar

Til og med jeg vurderer å kjøpe det, selv om jeg ikke er glad i RPG. Jeg kjenner en som ikke likte RPG men syntest at dette var et sinnsykt bra spill. :yes:

 

Det er jo realtime da, så det er en slags blanding av RPG og Action.

Tror jeg... :whistle:

 

Ps. rett meg hvis jeg tar feil

Endret av Solid Knight
Lenke til kommentar
Skal kjøpe det til Pc tror jeg  :hmm:

 

Må da spørre ossen spillet er Online , så ossen er spillet online :p ?

Er det online da? Visste ikke jeg? Hvis det er det har jeg en enda bedre grunn til å kjøpe det! :w00t:

 

Det eneste som hindrer meg nå er det faktum at det er utsolgt på EB games og de er de eneste som har det på en mils omkrets. :thumbdown: Men de sa at det antageligvis vil komme på tirsdag da. :)

Lenke til kommentar
(med Verdens Største Twist).

LOL! Trademark :D

 

Ikke for å lage sirkus psilocybe, men jeg synes ikke kampsystemet er så veldig mye å slenge kjerringa i veggen etter, så jeg lurte på om du kunne forklare litt om hvorfor det er så fett? Jeg har riktignok bare spilt det i nesten syv timer, kanskje jeg har bedre i vente?

Det jeg ikke liker er at spilleren ikke har så mye "kontroll" i battles med tanke på at er veldig delvis turnbased. Ta det derifra.

:roll:

Mulig dette bare ble rart...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...