Gå til innhold

SW: KotOR - verdt å kjøpe?


Sir_cruz

Anbefalte innlegg

KOTOR er et bra forsøk på å få inn Baldurs Gate type gameplay i 3D, men er litt mer knotete enn BG spillene i på grunn av styremekanismen, og litt enklere og mer strømlinjeformet når det gjelder karakter utviklingen. Selv liker jeg ikke Baldurs Gate spillene, og KOTOR gir meg ingen grunn til å like det heller. Men... hvis man liker slike spill, og ikke har spillt seg lei på alle de andre BG-etterlikningene, så er det absolutt annbefalt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Var når jeg så Fight stylen jeg ga opp :wallbash::realmad:

 

Real Crap , kan ikke sloss selv

Ehhm. KOTOR er et CRPG. Det er ikke en tredje persons skyter eller et beat em up. Kampsystemet er genialt for et CRPG. Gir spilleren full kontroll samtidig som man har mange måter å utføre kampen på. KOTOR er nok ikke et spill for deg kan det virke som. Hold deg til Jedi Academy, som forøvrig også er et fantastisk spill.

Lenke til kommentar

Trodde det var mye bedre en det det var og ja jeg trodde det var noe FPS preg over det ja,

 

Må beklage al Klaging,syting ''whinig'' osv jeg har kommet med , men likte rett og slett ikke spillet (forløbig) har enda ikke byttet det .

 

Så kansje jeg beholder det og ber noen andre spille til jeg\de har fått saber :lol:

Lenke til kommentar
Fable

:yes: Det er bra det

 

Men, jeg har nå spillt snart 2 timer i spillet og må si det ble litt bedre,MEN

At sabern ikke kommer før om 4-5 timer Skuffer meg :(

Min bror har spillt 7 timer eller noe (sa han) og først da fikk han saber (Stick)

Så jeg får vell bare bruke de kalde høst dagene på dette spillet.

 

Har gått til annskaffelse av Halo2 også så KotOR er ikke første prioritet akuratt nå

Selv om jeg ikke likte halo2 så sinnsykt som alle skal ha det til at det er

 

Men dog et bra spill :thumbup:

Endret av Chris_p4_2.8@800
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...