Gå til innhold

spillmagasinet på tv2 patetisk

Anbefalte innlegg

Skrevet

greit at det kommer et spillmagasin på norsk tv,men de kunne ha laget et mye bedre program et det de har gjort.hun kvinnelige programleder er støkk dum.de tester bare feks WRC4 til ps2 i steden for feks colin 2005 som finnes på alle konsoller,ikke bare ps2 som wrc4 kommer ut til.

nei tv2 bør skjerpe seg synes jeg.

da ser jeg heller på onthespot på gamespot som er et 50min live show som går hver fredag på gamespot.

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB
Skrevet

Jeg må også si at jeg ikke er særlig imponert over Spillmagasinet. Spillanmeldelsene deres synes jeg ikke er noe å skryte av, dessuten har de med så mye unødvendig tull i programmet. Det at de hadde med Arne Treholt i programmet for å "teste" Golden Eye - Rouge Agent synes jeg egentlig bare var tåpelig. Savnet også å se en anmeldelse av San Andreas i programmet.

Skrevet

Det er begrenset med hvor mange anmeldelser de skal klare å få trykket inn på den fattige halvtimen de har til rådighet, så om du synes serien er tåpelig og patetisk bare fordi de ikke anmeldte CMR2005, blir det hele bare dumt.

Noen innslag er rett og slett tullete, det må jeg også si, men jeg synes faktisk ikke det er så elendig. Og om de kommer til å anmelde GTA:SA er vel usikkert. Grunnen er vel åpenbar. :p

Skrevet

Når det først kommer et spillprogram på norsk fjernsyn, synes jeg vi bør ta til takke med det vi får servert. Spillmagasinet er absolutt bedre enn ingenting og er til tider gøyalt og interessant. Selvsagt er det rom for forbedringer, men alt i alt er jeg svært glad for at et spillprogram endelig har tatt veien til norske kanaler - i beste sendetid på en lørdag. :)

Skrevet

Spill magasinet er så bra, det! De engasjerer seg så jævlig mye!

Og de har alltid peiling på alt!

NOT!

Det var en gang at hu kjærringa satt å så på noen video klipp fra et bilspill (wrc elns)...

"Det ser jo helt ekte ut, jo!" sa hun!

Det hun ikke visste (fordi hun er stokk dum, og ikke hører hjemme på TV i det hele tatt), var at klippene var laget av concept art, slik som mange gamle spill hadde, hvor video sekvensene hadde bedre grafikk enn selve spillet!

HATER SPILL MAGASINET! måtte de dø! (ikke ta meg alt for alvorlig nå ;) )

Skrevet
Det er begrenset med hvor mange anmeldelser de skal klare å få trykket inn på den fattige halvtimen de har til rådighet, så om du synes serien er tåpelig og patetisk bare fordi de ikke anmeldte CMR2005, blir det hele bare dumt.

Noen innslag er rett og slett tullete, det må jeg også si, men jeg synes faktisk ikke det er så elendig. Og om de kommer til å anmelde GTA:SA er vel usikkert. Grunnen er vel åpenbar. :p

det med cmr05 var bare et eksempel

Skrevet
Og om de kommer til å anmelde GTA:SA er vel usikkert. Grunnen er vel åpenbar. :p

Ja, selvfølgelig! Han derre idioten (han mannen som er med i programmet) ville bare brukt all tida på å kjøre over folk!

Du ville bare sitte å se tomt på skjermen, på at han kjørte over en milliard uskyldige mennesker i 15minutter, for etterpå å si at spillet var fantastisk, og at valgene, grafikken osv var vidundelig! :nei:

Skrevet

Det er faktisk ingen som tvinger dere til å se på her, jeg mener det samme som Treblad her. Vi bør ihvertfall være glade for at det et slikt program på TV. TV2 har også flere ganger sagt at målgruppen ikke er hardcora-gamerne, så jeg ser ikke helt hvorfor dere skal klage sånn. Hvis dere ikke liker programmet, ikke se på det.

Skrevet
Ta det som et kompliment and get over it.

Kompliment... Tja... Ville nå heller sett på det som et advarselstegn. Mange av dere her på forumet er de mest sutrete og utakknemlige jeg vet om. Det er ingen som tvinger dere til å se på Spillmagasinet.

Skrevet (endret)

Jeg sier at mange av dere dere er det. Min mening, helt enkelt.

Når jeg leser det noen av dere skriver så høres det omtrent sånn ut:

"Spillmagasinet er dritt. Blablablabla... Nei, dette er ikke noe for oss über-gamere som har mye mer peil på spill enn alle andre. Programlederene er teite, TV2 er teite. Æsj og fysj!"

At TV2 velger å sende et spill-program i beste sendetid på lørdagskvelden er i mine øyne svært positivt. Siden de gjør dette må de appelere til det store publikum, også de som ikke spiller så mye som dere. Det som er vanskelig for meg å forstå er at flere av dere tydeligvis misliker programmet, men dere ser på det uansett. Når jeg ser et program jeg ikke liker, ser jeg ikke på det mer, helt enkelt. Hvis det er noe dere mener skulle vært forandret, kan dere gå sammen om en mail til TV2 hvor dere legger dette frem.

Ellers kan dere jo alltids vente til Nerd (kanskje) begynner på NRK2 igjen.

Endret av Swag
Skrevet

Spillmagasinet var vel aldri ment for vår gruppe. Noe som kommer godt fram mtp hvilke spill de anmelder(Pokemon er forhåpentligvis ikke høyt elsket på HW.no :D )

Skrevet
Spillmagasinet var vel aldri ment for vår gruppe. Noe som kommer godt fram mtp hvilke spill de anmelder(Pokemon er forhåpentligvis ikke høyt elsket på HW.no :D )

Til trådstarter: Så fint at du synes det da. Som om jeg bryr meg :!:

Og angående at de testet et spill som var BARE til PS2.... :ermm: eh...de har jo testet spill som var BARE til Xbox eller BARE til GameCube også. Så hva er forskjellen.

Og angående Pokemon, så er faktisk gameboy-spillene ganske underholdende.

Skrevet
Ta det som et kompliment and get over it.

Kompliment... Tja... Ville nå heller sett på det som et advarselstegn. Mange av dere her på forumet er de mest sutrete og utakknemlige jeg vet om. Det er ingen som tvinger dere til å se på Spillmagasinet.

Kunnskapsløshet er aldri bra.

Føler akkurat det samme når jeg leser Black Metal-anmeldelser i VG, Dagbladet og Aftenposten. Det anmeldes av folk som ikke har denne musikkstilen som sin foretrukne musikkstil. Men, siden Black Metal er offisielt blitt tøft(mens det før var forhatt), og det er den eneste norske musikkstilen som eksporteres til utlandet, så må det anmeldes.

Og anmeldelsene er stort sett helt talentløse floskelsupper. Det anmelderne ser ut til å gjøre mest er å koke i sammen dårlige ordspill, i stedet til å bruke plassen på seriøs kritikk. Så kaster de en treer/firer på terningen og drar hjem til Pink Floyd eller hva faen de hører på.

Så selv om jeg ikke er en spillenerd(og ikke har sett på programmet en gang), så skjønner jeg veldig godt hvor frustrerende det er å se inkompetente mennesker lage TV-program om et tema de ikke aner noe om.

TV-programmer med såpasset bestemt tema bør gjøres av mennesker med interesse utover det vanlige og som selvsagt hare en programleder i seg, slik at de kan formidle temaet også til folk som ikke bare spiller data.

Skrevet (endret)

Gjesp...

Syns ikke noe om spillmagasinet, men det er mest fordi jeg er såpass oppdatert på spillnyheter via internett at når det kommer noe på TV er det OLD news, og når jeg ikke syns folka der har noe særlig greie på spill og ikke er underholdende så har programmet null verdi for meg.

Når det er sagt syns jeg det egentlig er bedre med skikkelig programledere (ikke at de som er der er så jævla råe) enn om programmet skulle hatt et par kvisete fjortisser fra forumet her til programledere, selv om de skulle hatt mer peiling.

Enig med de andre her som sier ikke se på programmet og hold kjeft om det hvis du ikke liker det... men det er nå engang i menneskets natur å klage over det man ikke liker ;)

Endret av odex
Skrevet (endret)

Tidlig oppe odex? Er helt enig med deg i det du skriver. Etter min mening er det programlederne som ødelegger det programmet. Eneste som duger der, er han Bergenser`n som jeg ikke husker navnet på. Å dra inn Arne Treholt for å spille James Bond, ble for dumt. Hårreisende latterlig. Ble helt flau... :thumbdown:

Mange i denne tråden som hevder at vi klager og sutrer. Kan være enig i det. Fint at TV2 lager et program om spill. Men de kunne gjort så mye mer ut av det, når de først var igang. Jeg har et par favoritter her på forumet, som kunne ledet det programmet. Da hadde det blitt greier. Folk som har peiling på spill, og som er oppriktig interessert.

Men jeg er helt enig med at vi ikke behøver å se på programmet, hvis vi ikke liker det. Og det har jeg tenkt å gjøre heretter. - Ikke se på det. Det bare irriterer meg.

Endret av Shotgun

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...