Dark Haggis Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 noen som vet om noen spill som ligner på Diablo serien ?? husker j spilte et spill som het wizard stone eller no for noen år siden. er det noen som vet om fler?????????????? setter STOR pris på svar mvh Dark Haggis (*)(*)
TRS Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 før Aasgaard kommer nå, Divine Divinity og Beyond Divinity
Admin'c Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 Spellforce ligner litt på diablo og litt på warcraft. Du kommer til å elske det
CurSe Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 Neverwinter Nights kan jo ligne litt Morrowind er heller ikke så ulikt, bare det at man ser alt gjennom øynene/bak han(ikke fugleperspektiv)
assassin Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 Dungeon siege kan kanskje ligne på en blanding av Diablo og Nox
Roy E Skrevet 18. november 2004 Skrevet 18. november 2004 Darkstone er knall likt D2 Men med 3d grafikk! Begynner å bli ganske gammelt nå da, og kan vel ikke påstå at det er særlig bra.
Ravn Skrevet 18. november 2004 Skrevet 18. november 2004 (endret) Kult: Heretic Kingdom... det foreligger foreløpig bare en demo av spillet Endret 18. november 2004 av Odland81
fudun Skrevet 18. november 2004 Skrevet 18. november 2004 Arcanum fra sierra. egentlig ganske vanedannende det og.
Gromle Skrevet 18. november 2004 Skrevet 18. november 2004 Hvordan kan folk mene at spill som Morrowind og WoW ligner på Diablo 2?? Men de som faktisk ligner, er som tidligere nevnt Nox, Sacred, DUngeon Siege..
Feh Skrevet 18. november 2004 Skrevet 18. november 2004 Dungeon Siege er veldig likt diablo 2, men jeg ble aldri vant til det... Spillte det en liten stund, sletta det, og gikk tilbake til d2(lod)...
Prikkus Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 Jeg vil også ha spill som ligner på Diablo 2. Noen av krevene jeg krever.. hehe * Spillet skal være fugle-perspektiv * Spillet skal ha opp til lvl 99 eller 100 * Spillet skal ha enkle chars som barbaren i Diablo 2 (stat og skill)
Saltnesen Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 Hva syntes folk her om det nyeste Diablo 2 (LOD) ? Er det noe å prøve? Hørt mye bra om det, av noen kamerater så det er sagt.
Ravn Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 Hva syntes folk her om det nyeste Diablo 2 (LOD) ? Er det noe å prøve? Hørt mye bra om det, av noen kamerater så det er sagt. EDIT: Jeg må si unnskyld for alle postene som kom her, av en eller en annen grunn kom jeg ikke til det jeg hadde postet. Så jeg trykket noen ganger, da skjedde dette. Likte du Diablo 2 digger du tilleggspakken, løp og kjøp
Mazeking Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 noen som vet om noen spill som ligner på Diablo serien ??husker j spilte et spill som het wizard stone eller no for noen år siden. er det noen som vet om fler?????????????? setter STOR pris på svar mvh Dark Haggis (*)(*) Baldursgate: Dark Alliance er nå ganske så likt. Vet det finnes på xbox og PS2 men er usikker på om det finne på PC: Har vistnok kommet en Baldurs Gate 2 også. Denne vet jeg ikke noe om. Har nå lurt veldig på hvorfor det ikke har kommet en Diablo3. De burde forsatt være en godt marked for slike spill. Or am i wrong? "Problemet" med D1 og D2 er kan kanskje være de kjører i 2D og ikke i 3D. Men det burde da ikke vært noe problem å mekke en god 3d motor som funker som ligner på miljøet man kjenner på D1 og D2?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå