Gå til innhold

Half-Life: HL2 lanseringstider her

Anbefalte innlegg

Skrevet
hvis jeg var dere hadde jeg plutselig blitt syk den dagen

Har allerede planlagt, så fort mamma drar på jobben bli jeg plutselig frisk og drar en tur ned i byen :devil:

Må bare ha det!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Mwahaha.. jeg har det på steam så jeg får det kl 9 hvis ikke steam f**ker..

:dribble::cool::yes:

hehe leste også en artikkel om hl2 der de prata om "the hl2 flu" som de regna med ville spre seg raskt ca den 16.11 i tyskland :devil: (var tysk artikkel) men tror nok det blir en del fravær den dagen...:p men spellet er verdt det synes nå jeg :D

edit sjekk ut mongolide feilen på bildet..

EDIT2: er det noen med flash skills her som kan lage en countdown ala Denne ? som teller ned til kl 9 på morran den 16.11 for det er da vi får det :):)

post-169-1099697995_thumb.jpg

Endret av 2mass
Gjest medlem-19530
Skrevet
Mwahaha.. jeg har det på steam så jeg får det kl 9 hvis ikke steam f**ker..

:dribble::cool::yes:

hehe leste også en artikkel om hl2 der de prata om "the hl2 flu" som de regna med ville spre seg raskt ca den 16.11 i tyskland :devil: (var tysk artikkel) men tror nok det blir en del fravær den dagen...:p men spellet er verdt det synes nå jeg :D

edit sjekk ut mongolide feilen på bildet..

EDIT2: er det noen med flash skills her som kan lage en countdown ala Denne ? som teller ned til kl 9 på morran den 16.11 for det er da vi får det :):)

som screensaver da i stede :yes:

Skrevet (endret)

nei men det er mye bedre å ha en sånn liten greie for da kan man ha den på wallpaperet, sånn ha internett side som bakgrunn...

bilde

SÅ da lurer jeg på om noen er med flash skills kan gjøre om den så den teller ned til kl 9 på morran den 16.11 da vi får det ? ? ?

post-169-1099747827_thumb.jpg

Endret av 2mass
Skrevet (endret)
Å? De fleste har jo preloadet, så jeg tror ikke det vil bli noen ekstrem trafikk på Steam. Vi trenger jo ikke noe mer enn å registere Half-Life 2! ;)

Egentlig trenger vi ikke mye mer enn å trykke "Play Game" :w00t:

EDIT:

Er så heldig at jeg kan søke "studiedag" den dagen. Så jeg sitter hjemme og "jobber"

Har tenkt på det, jeg også...

Men-e...ER HL2 verd det? Altså, sånn virkelig?!

Mange her sier at de blir "syke", men jeg tviler på at det blir noe flere enn 2-3 stykker som faktisk gjør det! :hmm:

Selv har jeg tenkt på en studiedag-søknad til den sekstende, men det blir litt sånn "jeg gjør det, jeg gjør det ikke, jeg gjør det, jeg gjør det ikke" osv...

Endret av MeTa][iC
Skrevet
[iC' date=06/11/2004 : 18:08]

EDIT:

Er så heldig at jeg kan søke "studiedag" den dagen. Så jeg sitter hjemme og "jobber"

Blasfemi!

Så klart spillet er verd det... Er en liten skoledag verd så mye da? eksamens dag er jo noe annet da, der kan jeg være enig.

Jeg tar nok ferie :thumbup: (jobber)

Skrevet
[iC' date=06/11/2004 : 18:08]
Å? De fleste har jo preloadet, så jeg tror ikke det vil bli noen ekstrem trafikk på Steam. Vi trenger jo ikke noe mer enn å registere Half-Life 2! ;)

EDIT:

Mange her sier at de blir "syke", men jeg tviler på at det blir noe flere enn 2-3 stykker som faktisk gjør det! :hmm:

Selv har jeg tenkt på en studiedag-søknad til den sekstende, men det blir litt sånn "jeg gjør det, jeg gjør det ikke, jeg gjør det, jeg gjør det ikke" osv...

Jeg får ikke fravær vis jeg tar studiedag, og jeg trenger ikke gjøre leksene jeg får den dagen, for læreren sjekker det aldri.

Hva taper jeg på det? :D

Skrevet
[iC,06/11/2004 : 18:08]

EDIT:

Jeg får ikke fravær vis jeg tar studiedag, og jeg trenger ikke gjøre leksene jeg får den dagen, for læreren sjekker det aldri.

Hva taper jeg på det? :D

Hva du taper? Èn studiedag som du muligens kan angre deg over senere, fordi du ikke sparte den til noe som var veldig viktig?

Skrevet (endret)

så den er ute i butikkene når de åpner da ? eks elkjøp--som åpned kl 10.00

,så den står i hyllene da ? :dribble:

Endret av *Magnus*
Skrevet (endret)

,så den står i hyllene da ?  :dribble:

:!: Joda, det står sikkert i alle vinduene til alle verdens butikker på samme tid, det er bare slik at Elkjøp får inn HL2 et par måneder etter at de egentlig skulle få den!

Skal man :!: eller :realmad: eller :cry: av slikt mon tro? :hmm:

Endret av MeTa][iC
Skrevet

Har allerede planlagt, så fort mamma drar på jobben bli jeg plutselig frisk og drar en tur ned i byen :devil:

Må bare ha det!

du også ja?? :p

Skrevet

Må bare ha det!

du også ja?? :p

Haha, tulla, gidder ikke å få fravær for å spille et spill ;)

Drar heller rett ned når skolen er ferdig (14.30) og kjøper det

Skal ringe til Elkjøp her i morra og spørre hvor mange de har tenkt til å ta inn

Skrevet
[iC' date=06/11/2004 : 19:07] Hva du taper? Èn studiedag som du muligens kan angre deg over senere, fordi du ikke sparte den til noe som var veldig viktig?

Spare? Snakker du om?

Er ikke akkurat som jeg bare har et bekrenset antall studiedager :)

Skrevet
[iC,06/11/2004 : 19:07] Hva du taper? Èn studiedag som du muligens kan angre deg over senere, fordi du ikke sparte den til noe som var veldig viktig?

Spare? Snakker du om?

Så, egentlig kan du bare drite i skola, bare ta 365 studiedager i året? Er det det du mener? :nei:

Skrevet
[iC,06/11/2004 : 19:07] Hva du taper? Èn studiedag som du muligens kan angre deg over senere, fordi du ikke sparte den til noe som var veldig viktig?

Spare? Snakker du om?

:lol:

Skrevet
[iC' date=06/11/2004 : 21:31]

,så den står i hyllene da ?  :dribble:

:!: Joda, det står sikkert i alle vinduene til alle verdens butikker på samme tid, det er bare slik at Elkjøp får inn HL2 et par måneder etter at de egentlig skulle få den!

Skal man :!: eller :realmad: eller :cry: av slikt mon tro? :hmm:

Da blir det enten, lefdal, expert, obs :p

Skrevet
[iC' date=06/11/2004 : 22:18]

Spare? Snakker du om?

Så, egentlig kan du bare drite i skola, bare ta 365 studiedager i året? Er det det du mener? :nei:

I teorien, ja. Men jeg gidder ikke skrive 365lapper, med tilsammen 3000 underskrifter fra lærere, og 2950 linjer med tekst hvorfor jeg skal være borte akkurat den dagen.

Dessuten kommer jeg til å ha problemer med å ta eksamen (vis jeg ikke har studiedage den dagen også) vis jeg ikke går på skole eller gjør lekser.

Til slutt kan jeg vel nevne at lærerne ikke gir fri vis vi har prøve den dagen.

Skrevet

Horer og granater for en skandale :realmad: VI har skrivemøte den dagen for russen!! Altså eg kommer ikkje heim før i 18:00 tia :w00t: Å kabaljakk med knokaspeen! Her må det skje ting....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...