Gå til innhold

Pentium-M-hovedkort fra DFI

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grunnen til at de tester q3 i slik lav oppløsning er jo fordi skjermkortet har mindre å si ved en slik benchmark. Ved slik lav oppløsning blir det jo mer cpu intensivt.

Om de hadde kjørt i 1600x1200 med et GF 6800U, så hadde jo skjermkortet dratt hele lasset. Ergo, hele poenget hadde jo vært borte

Skrevet
Noen som vet prisen på en 2,8ghz Pentium M?

Nå får du vel ikke pentium-m i 2,8GHz, maks er vel 2,2 eller noe sånt. Den verdien på 2,8GHz er nok overklokket. Men hu hei som det går. :D

Skrevet (endret)

Jeg gleder meg til de gale finnene hiver flytende nitrogen på den CPU'en... :dribble:

Nå mangler det bare et dugelig brikkesett med støtte for minst PC3200 DDR og AGP 8x. Helst DDR-2 667 og PCI-E.

Endret av Ar`Kritz
Skrevet

blir litt forvirret over intels navnsetting på sine prosessorer... og det har tydeligvis forfatter gjort også:

Pentium 4-M på 2,8 GHz "flyr forbi" både "Prescott" Extreme Edition på 3,4 GHz og Athlon 64 4000+ i Quake 3.

For hvis pentium 4 mobil flyr forbi prescott Extreme edition 3,4GHz, hva gjør vel ikke Pentium M ?

For jeg har vel ikke misforstått hvis jeg sier at Pentium M == "Centrino" ?

*forvirret*

Skrevet
blir litt forvirret over intels navnsetting på sine prosessorer... og det har tydeligvis forfatter gjort også:

Pentium 4-M på 2,8 GHz "flyr forbi" både "Prescott" Extreme Edition på 3,4 GHz og Athlon 64 4000+ i Quake 3.

For hvis pentium 4 mobil flyr forbi prescott Extreme edition 3,4GHz, hva gjør vel ikke Pentium M ?

For jeg har vel ikke misforstått hvis jeg sier at Pentium M == "Centrino" ?

*forvirret*

Artikkelforfatter mener nok Pentium-M, dvs centrino, og ikke Pentium 4-M.

Skrevet

Overraskende å se PCI-X på dette hovedkortet. Men dette gjør det jo perfekt for å sette inn en SCSI-kontroller på hovedkortet. Dette er et hk jeg vurderer seriøst...

Skrevet
Jeg gleder meg til de gale finnene hiver flytende nitrogen på den CPU'en... :dribble:

Nå mangler det bare et dugelig brikkesett med støtte for minst PC3200 DDR og AGP 8x. Helst DDR-2 667 og PCI-E.

Se her :dribble:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...