Gå til innhold

Admin på FoCo cheater!


Anbefalte innlegg

[Masse rart]

Det handler vel heller om personen, om han cheater eller ei.

Og er vel bedre å ta opp saken for å finne ut om vedkommende cheater eller ikke, cheater han ikke, skulle jo ikke dette gå noe inn på ryktet. Cheater han derimot kan det få litt betydning, men er det bedre å LA han cheate da bare for at FoCo skal ha et godt rykte?

 

Man verken beviser eller motbeviser påstanden fra trådstarter - man ender opp uvitende om hva som er fakta. Slik bør det forbli til eventuelle beviser dukker opp.

Hvorfor quotet du ikke "den tiltalte er uskyldig inntil det motsatte er bevist"?

 

Og når topic lyder "Admin på FoCo cheater!", så jo, da skulle det nok virke litt inn på ryktet til FoCo.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Disse filmene beviser ingenting, som tidligere nevnt kan film manipuleres! Frem til demoene publiseres fra filmmekkerne, ser jeg på dette som en svertingskampanje. Ikke minst fordi dette ikke blir gjort, etter en rekke oppfordringer.

 

Med lyd ville nok mye av det som skjer henge på greip. Jeg VET jo ikke at han ikke cheater, men dette er hvertfall veldig langt fra noe bevis!

Lenke til kommentar
I stedet for bare å spytte ut avbekreftelser på cheat, kan dere jo ta tak i saken og vise en film/demo med lyd. Hva en person sier her endrer ikke meningen min.

 

Jeg uttaler meg ikke om hva jeg tror, fordi jeg ikke helt vet. Rart at det ikke finnes en eneste .dem-fil her? Kanskje man prøver å skjule noe!?

er LITT vanskelig når folka som lagde disse demoene IKKE gir ut fulle demoer.. !??? :hmm:

 

Hørte først for snart halvt år siden ( den første "cheaterfilmen" ) at demo skulle slippes innen kort tid.. rart.. ikke sett noe til den enda..

 

For 1 måned siden så skulle de slippe ut demoen av "cheaterfilm" nummer 2.. har ikke sett noe til den heller.. rart det der.. :nei:

Lenke til kommentar
Heller ikke første gang folk klager på han, men folk har enda til gode og komme med noen bevis som faktisk, vel - beviser det (demofiler med lyd = fin ting).

Kan jo like godt komme med beviser som motbeviser påstanden.

igjen litt vanskelig uten originaldemoene. Jeg var på OL ( les: LAN ) .. er vell litt vanskelig å cheate der.. er det ikke ? :hmm:

Lenke til kommentar
Hvorfor quotet du ikke "den tiltalte er uskyldig inntil det motsatte er bevist"?

Så... hvis en har sett en annen drepe, og peker ut morderen for politiet. Så er det liksom bare for noen venner og si at han ikke er en morder? Ok, du kan gå hjem, vennene dine sier at du ikke er en morder, og foreløpig har ingen beviser dukket opp. Dessuten er det ikke så viktig for oss å vite hvor du var til det tidspunktet.

 

Altså, motbeviser man ikke denne påstanden, blir det akkurat det samme som å ikke svare på hvor man var på et bestemt tidspunkt. Han kan godt være uskyldig til det motsatte er bevist, men tror du man noen gang får et sikkert svar på om han cheater da? Nei.

 

Hvis du ikke tok poenget mitt, la det være.

 

Og når topic lyder "Admin på FoCo cheater!", så jo, da skulle det nok virke litt inn på ryktet til FoCo.

Den som ei leser, registrerer ei fakta.

Leser man tråden ser man jo dessuten at det er tvil angående dette.

Navnet på serveren kunne jo forøvrig være uskrevet, siden det ikke spiller så stor rolle i diskusjonen vi har pågående her.

 

er LITT vanskelig når folka som lagde disse demoene IKKE gir ut fulle demoer.. !???

Altså du har ingen demoer SELV av deg selv, da?

 

Jeg var på OL ( les: LAN ) .. er vell litt vanskelig å cheate der.. er det ikke ?

Jo, men er jo ikke sikkert du cheatet der, eller så kan det hende du skjulte det veldig godt. Ikke vet jeg, men er ikke jeg som beskylder deg eller mistenker deg som en cheater. Bare vil ha fakta fram i saken, jeg.

Lenke til kommentar
Jeg var på OL ( les: LAN ) .. er vell litt vanskelig å cheate der.. er det ikke ?

Jo, men er jo ikke sikkert du cheatet der, eller så kan det hende du skjulte det veldig godt. Ikke vet jeg, men er ikke jeg som beskylder deg eller mistenker deg som en cheater. Bare vil ha fakta fram i saken, jeg.

Så det han spilte bra på OL, var bare gull?

Lenke til kommentar
Heller ikke første gang folk klager på han, men folk har enda til gode og komme med noen bevis som faktisk, vel - beviser det (demofiler med lyd = fin ting).

Kan jo like godt komme med beviser som motbeviser påstanden.

igjen litt vanskelig uten originaldemoene. Jeg var på OL ( les: LAN ) .. er vell litt vanskelig å cheate der.. er det ikke ? :hmm:

Hvorfor ble du sparket som admin på foco?? Var det pga denne lame posten?? Vis det var det synes jeg du har blitt behandlet uretferdig!

Lenke til kommentar
Så det han spilte bra på OL, var bare gull?

Nå vet ikke jeg hvor bra han spilte, så det kan ikke jeg uttale meg noe om. Og som jeg allerede har sagt, jeg mistenker ikke vedkommende for å cheate. Spør de som virkelig gjør det. Jeg verken vet hvem Vilza er, eller om han cheater.

 

Aldri sett cheatere på FoCo? Vel, lenge siden jeg har spilt der, men sist gang jeg hang der, hendte det at man oppdaget cheatere. Men tror egentlig ikke det er så mange norske folk som jukser, så vidt jeg har sett, da.

Lenke til kommentar
Vi whina og klagde

Hater slike folk. :mad:

Ja, det er sant. Vi gjør det.

 

Men det er lov å spørre pent og seriøst:

- Cheater du?

- NO YOU F*CKING LOSER WHINER OMFG WTF FFS!! NOOB!!! :@ :@ OMG!! WTF IS WRONG WITH YOU OMFG!! GO TO H*LL!! OMG!! FU NOOB2K OMG!! ...

 

Tror jeg gjorde poenget klart - ehh, egentlig vet jeg ikke hva som var poenget. Men tror det har noe med den man spør å gjøre, hmmm...

 

Nei, i mitt neste liv skal jeg være en whiner og se hvordan livet er for de. Kanskje det ikke er så lett som man ville tro. Kanskje mora mistet ungen i gulvet ganske ofte, og dermed ble ungen en whiner.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Men, så er det jo slik at jeg aldri har anklaget en person, det er dere!

 

Det er dere som tar dette over til det neste nivået: Anklage... Og jeg har ikke sagt at jeg har noen form for bevis. Og da blir det bare ord mot ord!

Nei, det var ikke du som kom inn på #foco å spammet et par linjer med "pen cheat vizla" .. ? :ermm: hmm.. nei.. det har vi ikke sett.. :whistle:

Lenke til kommentar

tragisk at alle dømmer alle

 

- you sux, you n00b... get alife

-you cheater, gayn00b

-n00b, we dont want to have you here

-CHEAT!!! you take me in headshot evertime!!!

 

 

Hørt om skills? Noen er dårlig og noen er 1337, og de blir dømt.. Men de cheater slipper unna :( TRAGISK!!! Er det hyggelig at noen buer deg ut pga du har ikke fritidsproblem? Man kan spille når de vil, selv om de er newbie.. OG er det riktig å beskylde 1337 spillerne at de cheater?

Endret av andre_goaaal
Lenke til kommentar

...hmmmm... tror ikke han cheater MEN det finnes plugins på www.amxmod.net :roll:

somgir admin f.eks headshot og sånt noe..godmode osv da :thumbdown: ...og det er jo en admin så dere har EGENTLIG ingenting å si da........(hvis dere ikke vil bli banna :hrm: ..)

det som skjer når man sier at admin cheater er at man blir banna..ps: pass på at det ikk er an SH server..alll admins har lvl 10

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...