Xanitra Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 Det er greit nok med 3D og alt det der.. Men jeg savner den gode feelingen med top down action fra det første spillet. Det groovy soundtracket.. Adrenalin kickene som man ikke får ved 3D oppfølgerne... ja, det var bare et bra spill!! anybody?
Pilot_ Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 Ja, har det enda jeg Digger den syke grafikken, og alle detaljene i spillet. GTA1
Camron Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 Mhmm! Det er et konge spill da! Jeg lasta det ned for 2uker siden ca og runda det ganske kjappt, ganske morro!
Goodall Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 Ja GTA1 er en god gammel slager det kunne jo laste ned gratis hele spillet på itavisen, bare synd at dagens pc'er litt for raske Men hadde vært kult om plutselig en dag GTA 1 kom ut i tilpasset dagens maskiner versjon
dchwel Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 Nei, for med tanke på kor mange ganger eg har spilt gjennom vice city no så var gta1 langt fra like morsomt ----- tilbake med internett etter to måneder -------
Pilot_ Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 Men hadde vært kult om plutselig en dag GTA 1 kom ut i tilpasset dagens maskiner versjon Hadde liksom ikke blitt helt GTA1 da
amb13 Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 tenkte jeg skulle spille det, men pcen min var visst litt for rask. var helt umulig å kontrollere bilen jeg kjørte. hadde jeg bare hatt reaskjons tid på rundt et par hundre deler..
HighTower Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 kan man ikke forandre (en kode eller no) på de nye gta versjonene sånn at det ser ut som gta 1 og 2? mener jeg har lest det et sted
vivastar Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 kan man ikke forandre (en kode eller no) på de nye gta versjonene sånn at det ser ut som gta 1 og 2?mener jeg har lest det et sted man kan forandre kamera vinkelen, sånn at du ser ovenifra på de nye gta spillene ja.....
Goodall Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 (endret) Men hadde vært kult om plutselig en dag GTA 1 kom ut i tilpasset dagens maskiner versjon Hadde liksom ikke blitt helt GTA1 da Tenkte egentlig bare på hastigheten da Siden har man på den derre frame limit saken så går det jo ikke glatest, og skrur man den av så fyker jo alt unna i en enorm fart edit: man kan jo bare bruke den dårligste bilen, siden den har jo nå hevet seg til nivået de beste lå på Endret 3. november 2004 av Goodall
H4ngm4N Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 Det er GTA2 som er rått, man ser fortsatt ovenfra, men med litt mere detaljer o.l...
Algron Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 Det er GTA2 som er rått, man ser fortsatt ovenfra, men med litt mere detaljer o.l... Synes GTA1 er kulere
Zeph Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 GOOOOURANGA!!! Utan tvil på topp 10 i historiens store slagere
vanilla ice Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 Det er GTA2 som er rått, man ser fortsatt ovenfra, men med litt mere detaljer o.l... Synes GTA1 er kulere Enig. Gta 1 knuser Gta 2 så det holder. Husker det tok lang tid før jeg fikk Gta 1, men at jeg spilte det hos noen kamerater. Kuleste spillet ever om jeg ser det i perspektiv. Men hadde ikke vært like kult om jeg hadde fyrt det på nå, åneida, holder meg til Gta San Andreas jeg
CHB3 Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 For en sammetreff jeg satt netopp og spillte gta1 mens jeg venter på sa. for en stund tilbake satt jeg å tenkte på gta1 og alle gledan med det spille som jeg ikke har fått med 3 og vice city.
Feh Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 GTA1 har gitt mange timer med o happy joy på ps1 ja Kunne sitte hele dager å runne det om og om igjen... sinnsykt kult spill egentlig... og når man fikk tak i en skikkelig bil FY FEITE Å DET GIKK UNNA! SA er jo også bare genialt, med HOMIES, hvem hadde trodd!?! HOMIES! PWN!
thomassit0 Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 hehe GTA1 i gratis versjonen fra Rockstar classics lagga på datan min lol...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå