Gå til innhold

Ps 2 emulator!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann (vet forresten ikke om dette er rett forum,hvis ikke beklager)

Har endel ps2 spill men ps2'en min er død :/ Finnes det noen emulatorer til pc som funker?

mvh Ultra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sjekk emulator-zone.com for siste nytt om emulatorer...

finnes det ingenting der så finnes det ikke ;)

Det finnes PS2 emulatorer i beta stadiet... du kan jo hjelpe dem med betatestinga mens du skaffer en ny PS2 ;)

Skrevet
Selv dagens N64 emulatorer kjører ikke dagens spill noe spesielt bra.

Jeg synes at Project64 er et bra alternativ til konsollen min jeg da... Var utrolig kult da den kom, alle som har N64 vet hvordan stikken på kontrollen blir etter en stund... :wee:

Skrevet

er ikke så rart med tanke på hvor utrolig bra de spillene er optimalisert for akkurat den hwen og de mulighetene den maskinen har

Skrevet

De spillene jeg har testet funker faktisk helt brille :)

Har ikke prøvd noen nye, men zelda er helt topp!

Skrevet

De spillene jeg har testet funker faktisk helt brille :)

Har ikke prøvd noen nye, men zelda er helt topp!

Samme her. Har kjøprt Perfect Dark og Golden eye 64 på Project 64, og det virker perfekt. Nemo problemo.

Men PS2 emu blir det vel værre med. Tror ikke det finnes en PC i dag som kan takle den informasjonen som kreves for å kjøre et PS2 spill samtidig med operativsystemet og andre små programmer i bakgrunnen.

Skrevet
Heisann (vet forresten ikke om dette er rett forum,hvis ikke beklager)

Har endel ps2 spill men ps2'en min er død :/ Finnes det noen emulatorer til pc som funker?

mvh Ultra

En glimrende unnskyldning for å kjøpe den nye Pstwo? :yes:

Skrevet
NES og SNES emulator funker hvertfall fett! :w00t:

Disse maskinene er på henholdsvis under 1MHz (NES) og 3MHz (SNES). Så det er ikke så veldig rart at de funker fett på maskiner oppi flere tusen MHz.

Gjest Slettet+5432143541
Skrevet (endret)

LOL! Så det finnes altså ikke ps2 emaulatorer nå da?

Sjekk på dc++ du, ligger ca 20 forskjellige der..derav 2 funker..

Men nå skal jeg stikke på dc++ laste ned halo2.iso på 4,7 GB og kjøre den i Xbox emulatoren ;)

Endret av Slettet+5432143541
Skrevet

Men nå skal jeg stikke på dc++ laste ned halo2.iso på 4,7 GB og kjøre den i Xbox emulatoren :evil:

Kom igjen, PM meg en PS2 emulator som fungerer.

Da skal du få alle 4 pc'ene mine...

Skrevet

Men nå skal jeg stikke på dc++ laste ned halo2.iso på 4,7 GB og kjøre den i Xbox emulatoren :evil:

warez prat? :whistle:

Skrevet

Gratulere du har nettopp vunnet et virus eller noe annet manskit som fucker opp PCn din til det igjenkjennelige.

Der finnes PS2 emulatorer ja, men der finnes ikke en PC som klarer å kjøre verken en Xbox emu eller en PS2 emu, det er bare komplett umulig med dagens PCer. Grunnen er at all den informasjonen som skal beregnes mens du spiller gjør at det går ikke.

Project 64 er den beste N64 emuen som finnes nå, men selv den har en god del problemer med mange spill. Jeg har ingen problemer med å kjøre de fleste spillene, men enkelte ganger på Zelda OoT går det bare tregt.

Gjest Slettet+5432143541
Skrevet (endret)

Men nå skal jeg stikke på dc++ laste ned halo2.iso på 4,7 GB og kjøre den i Xbox emulatoren  :evil:

Kom igjen, PM meg en PS2 emulator som fungerer.

Da skal du få alle 4 pc'ene mine...

Nei jeg har heller ikke funnet en ps2 emulator som funker..men til gjendjeld finnes det Xbox emulatorer som funker :)

Forstår at noen reagerer på at jeg kommer til å laste ned halo 2, men dere bruker vel ikke dc++ heller da..

Jeg har ikke virus på maskina og kommer ikke til å få det fordi når jeg laster ned spill så finnes det kjente "merketags" til spill som viser at de funker og ikke er unyttig skrap ^^ ps: hørt om antivirus?

Men jeg blir litt sur på Microsoft som venter med å gi ut Halo 2 så flere må kjøpe Xbox det er onskapsfullt

:devil:

Har full forståelse for hvis noen sletter dette innlegget grunnet at noen mener at det henger sammen med begreper <<warez>>

Endret av Slettet+5432143541

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...