Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 LOL! Så det finnes altså ikke ps2 emaulatorer nå da?Sjekk på dc++ du, ligger ca 20 forskjellige der..derav 2 funker.. Men nå skal jeg stikke på dc++ laste ned halo2.iso på 4,7 GB og kjøre den i Xbox emulatoren Gratulere du har nettopp vunnet et virus eller noe annet manskit som fucker opp PCn din til det igjenkjennelige. Der finnes PS2 emulatorer ja, men der finnes ikke en PC som klarer å kjøre verken en Xbox emu eller en PS2 emu, det er bare komplett umulig med dagens PCer. Grunnen er at all den informasjonen som skal beregnes mens du spiller gjør at det går ikke. Project 64 er den beste N64 emuen som finnes nå, men selv den har en god del problemer med mange spill. Jeg har ingen problemer med å kjøre de fleste spillene, men enkelte ganger på Zelda OoT går det bare tregt. Skal ikke si meg å være eksper, for det er jeg ikke.. Men sier du her at en Xbox er kraftigere enn en pc? Virker litt rart... men vennligs forklar nærmere!
Goophy Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 Nei jeg har heller ikke funnet en ps2 emulator som funker.. Hvorfor lyver du? LOL! Så det finnes altså ikke ps2 emaulatorer nå da?Sjekk på dc++ du, ligger ca 20 forskjellige der..derav 2 funker..
Bear^ Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 LOL! Så det finnes altså ikke ps2 emaulatorer nå da?Sjekk på dc++ du, ligger ca 20 forskjellige der..derav 2 funker.. Men nå skal jeg stikke på dc++ laste ned halo2.iso på 4,7 GB og kjøre den i Xbox emulatoren Gratulere du har nettopp vunnet et virus eller noe annet manskit som fucker opp PCn din til det igjenkjennelige. Der finnes PS2 emulatorer ja, men der finnes ikke en PC som klarer å kjøre verken en Xbox emu eller en PS2 emu, det er bare komplett umulig med dagens PCer. Grunnen er at all den informasjonen som skal beregnes mens du spiller gjør at det går ikke. Project 64 er den beste N64 emuen som finnes nå, men selv den har en god del problemer med mange spill. Jeg har ingen problemer med å kjøre de fleste spillene, men enkelte ganger på Zelda OoT går det bare tregt. Skal ikke si meg å være eksper, for det er jeg ikke.. Men sier du her at en Xbox er kraftigere enn en pc? Virker litt rart... men vennligs forklar nærmere! En Xbox har ikke alle de programmene som en PC må kjøre for å starte. Bare operativ systemet tar en del, samtidig som du har en del små programmer i bakgrunnen som kjører samtidig som en emulator skal kjøre. Dette fører til at det er så mye informasjon at dagens prosessorer klarer ikke å beregne alt sammen, og spillet vil derfor kjøre veldig tregt, eller ikke kjøre i det hele tatt. Om jeg sa det slik i mitt forige innlegg at en Xbox er kraftigere enn en PC så ble det feil, mente det bare slik at en Xbox trenger ikke et OS for å kjøre spillene
Omar Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 Okey. Jeg VET at det finnes Xbox emulatorer som fungerer. Jeg har sett flere filmer hvor det er "bevist" Man kan se at emulatoren blir åpnet, og at spillet startes i WINDOWS. Selfølgelig ved hjelp av emulatorern. Jeg sier ikke at dette ee kompatibelt med alle spill, men Turok fungerte hvertfall helt fint. Og angående det med N64 emulering. Jeg har cirka 15 N64 spill og jeg kan spille de uten problemer i Project64 emulatoren. Med andre ord: Xbox emulator finnes og funker N64 emulator fungerer utmerket.
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 Nei jeg har heller ikke funnet en ps2 emulator som funker.. Hvorfor lyver du? LOL! Så det finnes altså ikke ps2 emaulatorer nå da?Sjekk på dc++ du, ligger ca 20 forskjellige der..derav 2 funker.. sorry.. antok at det finnes flere som funker siden du kan se folk med 20 ps2 games og emulator på sharen sin..flere huber er laget spesielt for dette feltet.. men hvis det får deg til å føle bedre så skal jeg pm deg straks jeg finner en
Goophy Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 men hvis det får deg til å føle bedre så skal jeg pm deg straks jeg finner en Ikke nødvendig. Du har sikkert glemt det om ett års tid uansett.
Bruun Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 LOL! Så det finnes altså ikke ps2 emaulatorer nå da?Sjekk på dc++ du, ligger ca 20 forskjellige der..derav 2 funker.. Så morsom du er..
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 ^Bear: men kan man ikke bare avslutte de fleste programmer i prossesser for å få alt til å gå bedre? Til vanlig hvis noe krever stor maskinkraft tar jeg å avslutter exploreren i samma slengen.. Men det blir som regel ikke nødvendig.. har en rimelig bra pc: K7N2 Delta AMD Athlon 3000XP (2,16Ghz) X800XT PE 1,5 GRam
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 men hvis det får deg til å føle bedre så skal jeg pm deg straks jeg finner en Ikke nødvendig. Du har sikkert glemt det om ett års tid uansett. ok
Bear^ Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 ^Bear: men kan man ikke bare avslutte de fleste programmer i prossesser for å få alt til å gå bedre?Til vanlig hvis noe krever stor maskinkraft tar jeg å avslutter exploreren i samma slengen.. Men det blir som regel ikke nødvendig.. har en rimelig bra pc: K7N2 Delta AMD Athlon 3000XP (2,16Ghz) X800XT PE 1,5 GRam Du kan ikke bare slutte explorer, det vil starte igjen uansett, grunnen er at explorer trenger å kjøre i bakgrunnen hele tiden. har i alle fall aldri fådt avslutta explorer uten at det starta opp igjen på nytt. Og den prosessoren er ikke i have stor nok til å kjøre en PS2 emu. Har 2,9 Ghz prosessor og selv her vil jeg fådt store problemer. Som i Matrix, there is no spoon, tar man her og, there is no PS2 Emu
sedsberg Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 En emulator som kan kjøre kanskje 3-4 spill sånn tålig OK vil jeg ikke akkurat si funker. Og for å emulere en maskin så trenger man en maskin som er noe så inni H#$!€ mye kjappere enn den maskinen man skal emulere. XboX er et mulig unntak da den har hardware som er veldig lik vanlige PC-er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå