Gå til innhold

Tørre vitser, noen?


simeik

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+1242

Det var en gang 2 kjøttkaker som satt i et tre, så sa den ene " hey du? jeg tar en tur på budderen(butikken)".

så kom han aldri tilbake.

 

Jonny-Jonny uten armer og bein skulle klatre i fjellet, men så falt han ned, fordi han ikke klarte å svelge mer tau! ahahahah

 

jonny-honny uten armer ville ha et kakestykke av kaken som stod på bordet. "jeg vil ha kake!" skrek han til moren. hun svarte "bare forsyn deg, vennen"

"men jeg har jo ingen armer!"

"Ingen armer, ingen kake" svarte moren

 

 

det var en gang 2 venner som samlet på nøtter ute i skogen... den ene hadde en flott ide: vi løper opp i kirketårnet, så deler vi nøttene der oppe!.

da de var på vei opp trappen mistet de 2 nøtter, men den ene gutten sa "vi henter dem på veien ned" så løp de videre opp trappen....

kirketjeneren gik forbi og hørte : "en til meg, og en til deg. en til meg og en til deg"

han trodde straks at det var gud og gamle erik som delte mennesker seg imellom, og løp inn for å hente presten.

da de hadde komt et lite stykke opp i trappen mot tårnet hørte de: "1 til meg og 1 til deg. sånn! nå mangler vi bare de 2 nede i trappen." ! hahahh:D ahahhaha:D jaahhahaa:D

Endret av Slettet+1242
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Endelig! Jeg VISSTE jeg ville få bruk for Barnas Store Vitseleksikon, en eller annen gang!

 

Bare slo opp "midt" i boken, og der har vi da:

 

Bokstav H

Kategori Hest

Nr. 12

 

- I går så jeg en hest med trebein.

- Ikke tøys!

- Jo, en karusellhest!

 

Og så er det jo en som er så genial:

 

Bokstav D

Kategori Doktor

Nr. 55

- Legene holdt demonstrasjonstog.

Dessverre var det ingen som skjønte hva som stod skrevet på plakatene.

 

En i klassen min skriver helt forferdelig, og alle kaller han for Legen, fordi han hadde lyst til å bli lege før (og nesten alle slektningene hans er leger). Nå har han bestemt seg for å bli sivilingeniør, og gjerne fordype seg i aerodynamikk.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981237468

Alle barna likte F-16 untatt Stig, han likte Mig ( et russkisk jagerfly ) ( stig = mitt navn :!: )

 

Vet du hvorfor blondiner steller seg i vinduet når det lyner?

- De tror de blir tatt bilde av

 

Vi går rett på samme hva vi støter på, støter vi på nissen drar vi han i tissen :devil:

 

Pappa, pappa! Hvorfor løper mamma i sikk - sakk? Hold kjeft gutt, å gi meg flere patroner!

Endret av Slettet+981237468
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...