Gå til innhold

Tørre vitser, noen?


simeik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

To appelsiner skulle over en bru, så pluttselig rullet den ene uti vannet, da ropte han opp til den andre apeslinen "sleng hit en båt a"

 

Ops ops: Bare for å opplyse om det så blir Tomat vitsen feil på norsk Ketchup-kan forveksles med "catch up" på engelsk- så vitsen er egentlig helt verdiløs på norsk

 

Har du tatt skade av å bo ved siden av barne hagen i 15 år? "nei det har jeg ikke nei det har jeg ikke, dustemikkel skall selv ha bank uten penger i.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
Det var en gang en ku som satt i et tre å strikket melkespann, så komm det en Torsk forbi, men det gjordet heller ingen ting for den het Henning Vær

Ja, greit, nok nå. Vi HAR sett disse, om det er en onanerende drage som sitter i et tre, eller en tjukkas med anoreksi på toppen av en skyskraper som hekler tarmer med vaffelrøre mens flyvende padder har fattige rikmannsonkler i det østlige øret til en potetskrue, så er de ikke så morsomme den nihundreogsjettisjette gangen man ser den.

 

Hva skjer'a, Bagera?

Ingen ting, Tingeling!

Ikke en dritt, Brad Pitt!

Den der er noe av det mest irriterende jeg kan tenke meg å høre. Evnen til å sette sammen bokstaver slik burde blokkeres i alle levende, døde og fremtidige mennesker.

Lenke til kommentar

whiiiiiiiiiiinyyyyyyyyyyyyyy

 

 

Et til to forslag - les en bok - gjør noe annet

 

Du er på humor tråden, topicet heter Tørre vitser. Lev med at andre har annen humor en deg selv

 

Edit: En viktig ting å få med seg er at hele poenget med de nevnte + mange til er at de er totalt brukt opp-tørre, dårlige og i de fleste tillfeller så lite morsomt at du muligens ler

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...