Gå til innhold

hvor "bra" er gf2 mx 400?


ChainDoG

Anbefalte innlegg

lurer litt på å hive inn et radeon 9550 i en maskin nr 2, og lurer på om det er noe særlig bedre en det gamle gf2 mx400 kortet som står i? kjører fortsatt det meste greit i 800x600 liksom (imponerende egentlig) men mangler jo endel directx9 effekter på det.. hvilke kort kan det egentlig sammenlignes med?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
for guds sjuld ikke putt i no av den mannskjiten der som nvidia har laget me ein stor feil"håper jeg"

det er så dritt det kortet der at det sku ke vert låvlig

hade det i nesten ett år selv å holt på å klikke,

jeg solgte d til 150 kr

syns jeg var litt stygg me han ass ;)

Da var ikke du "tilstede" når det kortet ble utgitt. Det var jo det beste pris/ytelse-kortet man fikk tak i, en real klassiker :)

Lenke til kommentar
nei og atter nei gf2mx 400 er et rævva kort hinsides (hadde Geforce 4 mx420 før) antar jeg... tror du kanskje kan sammenligne det med 9200/fx5200

sammenligne Geforce 2 mx400 og FX5200? er du full el? jeg har både mx400 og FX5200.. og fx5200 er en god del bedre ja..

 

men om mx400 er noe bra?, til gamle spill så ;)

Lenke til kommentar

ser ut som alle er enige i at det er no crap.. hehe.

tror egentlig at jeg går for et 9600 med passiv kjøling.. ser ut som alle 9550 korta har vifter, og det vil jeg egentlig ikke ha.. ja, stillhet er hærlig :thumbup:

 

angrer egentlig som et svin på at jeg solgte gf 4400ti kortet mitt med montert zalman heatpipe for 500 kroner... argh, beste kortet jeg har hatt.. har liksom ikke blitt like god "venn" med radeon 9800pro kortet mitt.. ikke spør hvorfor :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...