Gå til innhold

[GTA]Gi SA ut til pc/x box nå!


Anbefalte innlegg

Ja jeg vet gameplayet ruler,, men playstaion for meg begynner å ligne på commandore 64, Grafikken glitcher alt for mye på ps2 versjonen, i følge min mening ville ikke det kosta de så mye mer å gi det ut til noen andre platformer samtidig...

 

I tilleg ville de kjent enda mer penger på det. Så de kunne laget et enda mer fantasisk spill etter der igjen...

 

Jeg har ps2, jeg har x-box og pc... men ps2 går i søppla pc-x-box er kongene nå..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kan ikkje me gjera stort med, du får sende ein klage til Rockstar games. Det er nok lovligheter i alle vinklar, dessutan kan dette øke salget. Ein utgivelse på PC nå, hadde gjort at ferre kjøpte det på PS2, og det hadde blirt tilgjengelig på nettet, hvilket hadde resultert i enda mindre salg.

Lenke til kommentar

Greit, nå begynner jeg å bli irritert her.

 

Skjønner dere ikke at om de skulle gitt ut spillet til flere konsoller enn PS2, så hadde de fått MYE mindre penger til å utvikle spillet, noe som igjen fører til at spillet blir dårligere! Sony betaler rockstar masse penger for å utvikle gta-spill.

 

ERGO: Ingen ekslusivitet, ingen bra gta-spill.

 

Slutt å mas.

Lenke til kommentar
Greit, nå begynner jeg å bli irritert her.

 

Skjønner dere ikke at om de skulle gitt ut spillet til flere konsoller enn PS2, så hadde de fått MYE mindre penger til å utvikle spillet, noe som igjen fører til at spillet blir dårligere! Sony betaler rockstar masse penger for å utvikle gta-spill.

 

ERGO: Ingen ekslusivitet, ingen bra gta-spill.

 

Slutt å mas.

Ok kansje du har et lite poeng, men la meg si det sånn da hvorfor bruke nærmere et år for å konventere det til en annen plattform da?

De kunne gitt ps2, spillet en måned før eller noe sånt, men et år er litt drøyt.. Populære spill som dette seller som oftest mest med en gang de kommer ut, ergo de vill tape på å gjøre det sånn, pga de fleste klarer (gidd ikke) å vente et år på et spill som allerede har kommet ut, så i mine øyne i dette tilfellet så hadde det vært smartere å ikke gi det ut til noen andre platformer, hvis det skal ta evigheter før de gjør det...

Lenke til kommentar

De bruker ikke ett år på å konvertere. De har en avtale med Sony, som har sponset dem med penger til GTA, som gjør at spillet ikke skal komme på noen andre plattformer et år etter.

 

Tror nok at GTA:SA selger som bare rakkern neste år også når det kommer på resterende plattform.

Lenke til kommentar

Sony har sponset og har kjøpt Rettigheter til å ha spillet på sin maskin først i en så lang periode.. huff jeg kunne ikke tenkt meg hvis microsoft hadde gjorde det samme ;) Jeg har ennå ikke kjøpt det på ps2. for jeg takler ikke ps2 lengre.. tåplig grafikk iforhold til pcen min. og som en sa før her. det kommer masse brae spill i mellom tiden mens vi venter.. Med Half life 2 rundt hjørne burde vi pc brukere ha noe annet å drive med :ermm:

 

Lykke til alle dere som gjør som meg, beholder pengene til pc versjonen :w00t:

Lenke til kommentar
Greit, nå begynner jeg å bli irritert her.

 

Skjønner dere ikke at om de skulle gitt ut spillet til flere konsoller enn PS2, så hadde de fått MYE mindre penger til å utvikle spillet, noe som igjen fører til at spillet blir dårligere! Sony betaler rockstar masse penger for å utvikle gta-spill.

 

ERGO: Ingen ekslusivitet, ingen bra gta-spill.

 

Slutt å mas.

Ok kansje du har et lite poeng, men la meg si det sånn da hvorfor bruke nærmere et år for å konventere det til en annen plattform da?

De kunne gitt ps2, spillet en måned før eller noe sånt, men et år er litt drøyt.. Populære spill som dette seller som oftest mest med en gang de kommer ut, ergo de vill tape på å gjøre det sånn, pga de fleste klarer (gidd ikke) å vente et år på et spill som allerede har kommet ut, så i mine øyne i dette tilfellet så hadde det vært smartere å ikke gi det ut til noen andre platformer, hvis det skal ta evigheter før de gjør det...

Som jeg sa, om de bare venter en måned, så får de mye mindre penger av sony til utvikling.

Lenke til kommentar

Okei:

 

-De som har pc er selv skyld i dette. Spill som slippes blir spredd som ild i tørt gress, og dermed lav inntjening i forhold til konsoll. Hadde flere kjøpt spill til pc ville sikkert ikke dette vært et problem. Og jeg kan innrømme at jeg i mitt liv kun har kjøpt to orginale pc spill, de andre "hundrevis" er kopier...

 

-Hvor mange hadde kjøpt dette om det kom ut på pc samtidig? Ikke jeg iallefall. Da hadde jeg "fått" det på pcen.

 

-Jeg har alltid hatt pc, for grafikken er overlegen, men forrige fredag kjøpte jeg PS2 for å få spille dette geniale spillet, og ble litt skuffet når jeg slo det på. Var jo vant til pc grafikk. Men på lørdag var alt det glemt. Nå ser jeg kun et sjefsspill. Og grafikken er mer enn god nok til å gjøre dette til en opplevelse. Kommer helt sikkert til å spille det om igjen på pc, men om jeg kjøper det....tviler....kanskje dette, men få andre spill. Blir for dyrt i lengden.

 

-ZeroFlameX: Ville du kjøpt dette på PS2 om det kom på pcen din om en ussel måned? Sikkert ikke. Ville du kjøpt det på pc. Sikkert ikke. Og om kanskje du hadde kjøpt det, er det titusenvis av andre de ikke ville fått penger av. Som for eksempel meg. På denne måten fikk de meg til å kjøpe både en PS2 maskin og GTA:SA. I en perfekt verden ville dette ikke skjedd, men de er seff seg selv nærmest og de driver jo butikk.....

Endret av Mr. Candyman
Lenke til kommentar
Okei:

 

-De som har pc er selv skyld i dette. Spill som slippes blir spredd som ild i tørt gress, og dermed lav inntjening i forhold til konsoll. Hadde flere kjøpt spill til pc ville sikkert ikke dette vært et problem. Og jeg kan innrømme at jeg i mitt liv kun har kjøpt to orginale pc spill, de andre "hundrevis" er kopier...

 

-Hvor mange hadde kjøpt dette om det kom ut på pc samtidig? Ikke jeg iallefall. Da hadde jeg "fått" det på pcen.

 

-Jeg har alltid hatt pc, for grafikken er overlegen, men forrige fredag kjøpte jeg PS2 for å få spille dette geniale spillet, og ble litt skuffet når jeg slo det på. Var jo vant til pc grafikk. Men på lørdag var alt det glemt. Nå ser jeg kun et sjefsspill. Og grafikken er mer enn god nok til å gjøre dette til en opplevelse. Kommer helt sikkert til å spille det om igjen på pc, men om jeg kjøper det....tviler....kanskje dette, men få andre spill. Blir for dyrt i lengden.

Jeg! Jeg kan med hånden på hjerte si at jeg kjøper ALLE spill jeg spiller. Supporting thoose who make the games :thumbup: om jeg har kopier ? ja. men de går rett i søpla om jeg liker det eller ikke :yes: 1. liker jeg det. kjøper jeg det det er fornuftig!

2. liker jeg det ikke, så ser jeg ikke noen grunn til å spille det eller ha det. bortkastet plass (og penger)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...