Gå til innhold

[GTA]Gi SA ut til pc/x box nå!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg må le litt av de:) Det er like lett å laste ned spill til ps2 som til pc forskjellen er bare at man må ha en chippet ps2 for å spille brent vare og en euro av kabel..

 

San andreas, med det samme det var komt i butikken i u.s.a var det klart for å lastes ned på diverse torrent sider, så jeg tror det blir feil å si at at de taper så fantastisk mye på å gi ut det på pc... Klue er at i dag så får man hva man vil på internett, du er naiv hvis du tror bare internett tilbyr ting til pc, men det du og må hvite er at meste parten av spilla som blir laget, har på en eller annen måtte hatt noe med en pc å gjøre, så derfor vil du alltid finne hva du trenger uannsett hva du trenger...

Lenke til kommentar
det er da nesten ikke forskjell på grafikken i xbox og playstation :hm: (idiot)

 

er også missfornøyd med SA grafikken, ikke skyld på playstation maskina da gutt, det er rockstar sin feil. bare se på vice city, de kan da gjøre bedre.

synes de hadde helt lik grafikk

Lenke til kommentar
det er da nesten ikke forskjell på grafikken i xbox og playstation :hm: (idiot)

 

er også missfornøyd med SA grafikken, ikke skyld på playstation maskina da gutt, det er rockstar sin feil. bare se på vice city, de kan da gjøre bedre.

Synes San Andreas har bedre enn Vice City, ser hvertfall bedre ut, Vice City ble ødelagt av stygge neonlys og blurry grafikk.

 

Og du må også huske på at San Andreas er et MYE større spill, så å forbedre grafikken stort mere ville ha krevet mye mere utav maskinen og skapt lengre loadetider.

Endret av Vrengtpolvott
Lenke til kommentar
Jeg må le litt av de:) Det er like lett å laste ned spill til ps2 som til pc forskjellen er bare at man må ha en chippet ps2 for å spille brent vare og en euro av kabel..

 

San andreas, med det samme det var komt i butikken i u.s.a var det klart for å lastes ned på diverse torrent sider, så jeg tror det blir feil å si at at de taper så fantastisk mye på å gi ut det på pc... Klue er at i dag så får man hva man vil på internett, du er naiv hvis du tror bare internett tilbyr ting til pc, men det du og må hvite er at meste parten av spilla som blir laget, har på en eller annen måtte hatt noe med en pc å gjøre, så derfor vil du alltid finne hva du trenger uannsett hva du trenger...

noe av det du sier er jo sant, men hvorfor er da GTA:SA så å si utsolgt? :ermm:

Lenke til kommentar
Greit, nå begynner jeg å bli irritert her.

 

Skjønner dere ikke at om de skulle gitt ut spillet til flere konsoller enn PS2, så hadde de fått MYE mindre penger til å utvikle spillet, noe som igjen fører til at spillet blir dårligere! Sony betaler rockstar masse penger for å utvikle gta-spill.

 

ERGO: Ingen ekslusivitet, ingen bra gta-spill.

 

Slutt å mas.

Den der stemmer nok bare til en viss grad.

 

Finnes massevis av gode spill der ute som kommer på flere plattformer samtidig.

 

Dessuten burde Rockstar ha brukbart med penger nå, og ikke ha behov for slike avtaler. Tror heller den avtalen de har med Sony er en slags langtids-sak som de ikke kommer seg ut av før nå i januar når samarbeidet er slutt.

Lenke til kommentar

vel, greia er jo enkelt og greit den at Sony har en fin liten kontrakt med rockstar som sier at de eier rumpa deres. Denne varer frem til januar 2005.

Etter det er det opp til rockstar hva de har lyst til å spille på hvilken maskin. Sjansen er ganske stor for at GTA:SA kommer på både pc og xbox ganske kjapt etter det.

Lenke til kommentar
Jeg må le litt av de:)  Det er like lett å laste ned spill til ps2 som til pc forskjellen er bare at man må ha en chippet ps2 for å spille brent vare og en euro av kabel..

 

San andreas, med det samme det var komt i butikken i u.s.a var det klart for å lastes ned på diverse torrent sider, så jeg tror det blir feil å si at at de taper så fantastisk mye på å gi ut det på pc... Klue er at i dag så får man hva man vil på internett, du er naiv hvis du tror bare internett tilbyr ting til pc, men det du og må hvite er at meste parten av spilla som blir laget, har på en eller annen måtte hatt noe med en pc å gjøre, så derfor vil du alltid finne hva du trenger uannsett hva du trenger...

noe av det du sier er jo sant, men hvorfor er da GTA:SA så å si utsolgt? :ermm:

Det jeg vil fram til er at det ville solgt som varmt hvete brød, uansett plattform..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...