FuJJi Skrevet 31. oktober 2004 Skrevet 31. oktober 2004 Jeg syntes det er kjett mye av "bondelandet" syntes du? + Jeg er på et oppdrag hos *Z* nå.... Kjøpte butikken med RC leker....men det oppdraget der du skal skyte alle de RCflyene som kommer går F**N ikke ann! PS2 kontrollen er for vond å bruke til sånne mission....
thomassit0 Skrevet 31. oktober 2004 Skrevet 31. oktober 2004 men det er jo myye by og spør du meg... er det dumt med mye av begge ?
Vrengtpolvott Skrevet 31. oktober 2004 Skrevet 31. oktober 2004 Jeg er på et oppdrag hos *Z* nå.... Kjøpte butikken med RC leker....men det oppdraget der du skal skyte alle de RCflyene som kommer går F**N ikke ann!PS2 kontrollen er for vond å bruke til sånne mission.... Veit, er helt jævlig! har abre prøvd en gang da, men ga opp ganske tidlig... er jo dritt vanskelig med PS2 kontrollen!
Khalifen Skrevet 31. oktober 2004 Skrevet 31. oktober 2004 kjett? Lurte jeg også på. me three Betyr kjedelig.
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 31. oktober 2004 Skrevet 31. oktober 2004 + Jeg er på et oppdrag hos *Z* nå.... Kjøpte butikken med RC leker....men det oppdraget der du skal skyte alle de RCflyene som kommer går F**N ikke ann!PS2 kontrollen er for vond å bruke til sånne mission.... Holder på med dette oppdraget jeg også nå! Det er faen meg helt umulig!
thomassit0 Skrevet 31. oktober 2004 Skrevet 31. oktober 2004 eller feks det spillet er kjett kult da! = det spillet er dritkult kje fin dame = det skjønner dere kanskje osv
Alastor Skrevet 31. oktober 2004 Skrevet 31. oktober 2004 + Jeg er på et oppdrag hos *Z* nå.... Kjøpte butikken med RC leker....men det oppdraget der du skal skyte alle de RCflyene som kommer går F**N ikke ann!PS2 kontrollen er for vond å bruke til sånne mission.... Holder på med dette oppdraget jeg også nå! Det er faen meg helt umulig! Tok det på første forsøket ..var vanskelig men dritkult. Digger at det er så mye variasjon i spillet.
Melfacion Skrevet 1. november 2004 Skrevet 1. november 2004 Jeg syntes det er kjett mye av "bondelandet" syntes du? Jeg synes det er bra at de har såpass mye "bondeland" som de har, jeg. Det gir deg et inntrykk av at det virkelig er et øde sted du har kommet til når du først forviller deg utpå der... dessuten er oppdraget med skurtreskeren noe av det morsomste hittil i GTA:SA (den treskeren er effektiv på mye annet enn korn )
FuJJi Skrevet 1. november 2004 Forfatter Skrevet 1. november 2004 kjett? Lurte jeg også på. me three Herregud :!: nesten ingen som vet å kjett betyr? hehe betyr kjedelig
Christopher* Skrevet 1. november 2004 Skrevet 1. november 2004 Drit kult at det er mye bondeland da...
Ninja Panda Skrevet 1. november 2004 Skrevet 1. november 2004 funker det å koble en usb mus til ps2 og bruke den til slike "sikte missions"...dette gjorde jo spillet så lett på PC..
TPking Skrevet 1. november 2004 Skrevet 1. november 2004 (endret) Bondelandet er jævla kjipt spesielt (SPOILER?) de første missionene i San Fierro etter historien ble litt fucka (synes nå jeg da ). Skrutresker missionet er überfett! Ser det spruter ut rednecks bak! Endret 1. november 2004 av TPking
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 1. november 2004 Skrevet 1. november 2004 (endret) Tok det på første forsøket ..var vanskelig men dritkult. Digger at det er så mye variasjon i spillet. Dårlig gjort! Jer har prøvd 7 - 8 ganger nå, og har ennå ikke fått det til! Enda bra at jeg ikke er nødt til å gjøre oppdraget for å komme videre i spillet. Selv om jeg liker GTA best på PlayStaion, så er det akkurat i slike oppdrag jeg ønsker at jeg hadde hatt en mus i hånden... Endret 1. november 2004 av Slettet-IBL5Pam9QB
Killerzevs Skrevet 2. november 2004 Skrevet 2. november 2004 Ja det er litt mye bondesamfunn der ja Men fant en firhjuing på en gård så jeg er fornøyd
Potetdamen Skrevet 2. november 2004 Skrevet 2. november 2004 Bare kult med litt bondeland Lurer på 1 ting, er det langt og kjøre fra by til by? Vært litt morsomt om man måtte igjennom ørken/bondeland for og nå andre byer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå