Gå til innhold

[GTA]kjett mye "Bondeland" på san andreas

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg syntes det er kjett mye av "bondelandet" syntes du? :hmm:

+ Jeg er på et oppdrag hos *Z* nå.... Kjøpte butikken med RC leker....men det oppdraget der du skal skyte alle de RCflyene som kommer går F**N ikke ann!
PS2 kontrollen er for vond å bruke til sånne mission.... :( :no: :(
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg er på et oppdrag hos *Z* nå.... Kjøpte butikken med RC leker....men det oppdraget der du skal skyte alle de RCflyene som kommer går F**N ikke ann!

PS2 kontrollen er for vond å bruke til sånne mission.... :(:no::(

Veit, er helt jævlig! har abre prøvd en gang da, men ga opp ganske tidlig... er jo dritt vanskelig med PS2 kontrollen!

Gjest Slettet-IBL5Pam9QB
Skrevet
+ Jeg er på et oppdrag hos *Z* nå.... Kjøpte butikken med RC leker....men det oppdraget der du skal skyte alle de RCflyene som kommer går F**N ikke ann!

PS2 kontrollen er for vond å bruke til sånne mission.... :(:no::(

Holder på med dette oppdraget jeg også nå! Det er faen meg helt umulig! :wallbash::realmad:

Skrevet

PS2 kontrollen er for vond å bruke til sånne mission.... :(  :no:  :(

Holder på med dette oppdraget jeg også nå! Det er faen meg helt umulig! :wallbash::realmad:

Tok det på første forsøket :D..var vanskelig men dritkult. Digger at det er så mye variasjon i spillet.

Skrevet
Jeg syntes det er kjett mye av "bondelandet" syntes du? :hmm:

Jeg synes det er bra at de har såpass mye "bondeland" som de har, jeg.

Det gir deg et inntrykk av at det virkelig er et øde sted du har kommet til når du først forviller deg utpå der...

dessuten er oppdraget med skurtreskeren noe av det morsomste hittil i GTA:SA :D (den treskeren er effektiv på mye annet enn korn :p )

Skrevet (endret)

Bondelandet er jævla kjipt spesielt (SPOILER?) de første missionene i San Fierro etter historien ble litt fucka (synes nå jeg da :p ). Skrutresker missionet er überfett! Ser det spruter ut rednecks bak!

Endret av TPking
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB
Skrevet (endret)
Tok det på første forsøket  :D..var vanskelig men dritkult. Digger at det er så mye variasjon i spillet.

Dårlig gjort! :p

Jer har prøvd 7 - 8 ganger nå, og har ennå ikke fått det til! Enda bra at jeg ikke er nødt til å gjøre oppdraget for å komme videre i spillet. :roll:

Selv om jeg liker GTA best på PlayStaion, så er det akkurat i slike oppdrag jeg ønsker at jeg hadde hatt en mus i hånden...

Endret av Slettet-IBL5Pam9QB

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...