RatmFan Skrevet 31. oktober 2004 Skrevet 31. oktober 2004 (endret) Kom over dette Hattrick-spillet (gratis, online fotballmanagerspill om du skulle bli interessert, www.hattrick.org), lurte på om det var noen andre spillere her? Lurte på en ting (om noen faktisk SKULLE spille det da): Er det mulig å trekke tilbake et bud på en spiller? Klarte å by på feil person, og jeg tviler på noen gidder å gi et bedre tilbud for en så dårlig spiller . Endret 31. oktober 2004 av RatmFan
Hawkmoon Skrevet 31. oktober 2004 Skrevet 31. oktober 2004 Heisann, jeg spiller hattrick, er inne i min andre sesong nå. Det går nok ikke ann å trekke tilbake bud nei, håper du ikke ga altfor mye
Alt-Ctrl Skrevet 31. oktober 2004 Skrevet 31. oktober 2004 (endret) Jeg spiller hattrick, vet ikke hvor mange sesonger jeg har vært med, men den beste spilleren min har briliant som main skill :-D Hvis du lurer på noe eller vil ha tips angående spillet kan du gå HIT Endret 31. oktober 2004 av Hawk-Eye
RatmFan Skrevet 1. november 2004 Forfatter Skrevet 1. november 2004 (endret) Takk for tips Var faktisk en smarting som ga et høyere bud enn meg, skinnet ble redda 2 minutter før deadline. (Var en svenske det gitt, surprise?) Men fy, dette spillet er jo morsomt jo. Kommer vel til å stjele en del tid fremover, alt er undeholdende bortsett fra det faktum at jeg har blitt slengt inn, midt i sesongen for å lede et begredelig 6.divisjonslag, nederst på tabellen med 1 fattig poeng og 3-13 i målforskjell. Men med mine evner så ender vi kanskje nest sist med litt flaks... Post 400 faktisk... Da er jeg kool, er det ikke slik? Endret 1. november 2004 av RatmFan
Rampage Skrevet 2. november 2004 Skrevet 2. november 2004 (endret) Joda, budene kommer ofte i siste liten. Hvilken gruppe er du i? Hva heter laget ditt? Edit: Se Sigg Endret 2. november 2004 av Rampage
STrat2k Skrevet 2. november 2004 Skrevet 2. november 2004 Spiller min første sesong nå, har spilt en kamp og tapte 0-2
RatmFan Skrevet 2. november 2004 Forfatter Skrevet 2. november 2004 Laget mitt heter VikingSheep og jeg spiller i 6. div. så langt nede som det går an å komme, nemlig sist. Tror ikke du vil ha mye interesse av å spille mot/se på laget mitt (enda), da det må være blant de dårligste norske, men den eksakte divisjon er VI.527. Men jeg har begynt oppbygging, og håper på umiddelbar suksess i min første kamp i dag, mot et engelsk lag. (Som var et parogførti hakk bedre enn meg)
RatmFan Skrevet 3. november 2004 Forfatter Skrevet 3. november 2004 hva trener du?hvor mye penger har du? Har vel 1,5 Million ca, etter et par salg, og enda et par kjøp. Skal jo ha første treninga nå da, tror jeg dropper talentutvikling den første sesongen, så jeg tar pasningsspill, noe som hele den offensive rekka mi trenger. Formen får komme etterhvert Er det slik at treningene foregår hver fredag?
Alt-Ctrl Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 treningene starter 20:30 hver torsdag som jeg har skjønt det. Ellers er vel ikke passninger det lureste å trene. Midtbanen betyr utrolig mye i HT, men jeg har hørt at forsvaret kan være et lurt ledd og trene i starten. Med taktikken 5-3-2 kan du trene hele ti spillere i uka med forsvarstrening. Ellers er stamina veldig viktig på midtbanespillere, men det er sannsynligvis ikke vits i å trene stamina før mot sesongslutt. Trener du stamina faller teamspiriten og da spiller laget dårligere. Du har sannsynligvis ikke planlagt å rykke opp denne sesongen. Så hvis du et par runder før slutt begynner å trene stamina, så kan midtbanen holde lenger i kampene i neste sesong. Men du burde lage en bruker på VG sine diskusjonssider. og gå til den linken jeg la inn lenger opp i tråden. Mange gode tips. HT er morsomt. Har kjøpt spillere for femti mill tror jeg de siste ukene. Bare håpe jeg ikke får noen skader utover :-) www.hattrick.org
paddington2003 Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 Hei jeg fikk akkurat lag i dag "Roastbeefeaters" ligger også sist i min div selvsagt, siden jeg akkurat starta. Første jeg gjorde var å sparke coach han var elendig hehe
Alt-Ctrl Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 Ok, kan være dyrt med en trener. Men hvis han var bæsj så er det sikkert greit. Men ikke bruk unødvendig mye penger på spillere.
Babadurion Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 Hattrick er jo konge da Spiller min 3-4 sesong, mitt først lag ble kicka p.g.a en kamerat som føkket det helt til. Men nå er jeg med for fullt. "Hubro United" stadio: "The Nest" Supporter:"Ugler i mosen" osv. konge lag, logo'n min er fantastisk, men problemmet er at jeg akkurat nå ikke er supporter. Blir vel det snart igjen.
Alt-Ctrl Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 Supporter er et must Har vært heldig i det siste med treningene, har gått opp minst en fyr hver uke siden sesongen starta i defending :-D Så nå har jeg to formidable 18åringer i forsvaret, en 19 åring med samme skill. Skal bli digg mot slutten av sesongen :-D
h00v3r Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 Dette spillet høres artig ut, må nesten prøves
Babadurion Skrevet 6. november 2004 Skrevet 6. november 2004 Dette spillet høres artig ut, må nesten prøves Det vil du ikke angre på.
RatmFan Skrevet 6. november 2004 Forfatter Skrevet 6. november 2004 I dag er det kamp da, håper på seier selvfølgelig! Gjorde et par transfertabber mot slutten av uka, slitt med å finne fortsterkninger. Formen er noe svak, men jeg tror på seier mot et av divisjonens dårligere lag. Foressten; hva er dette supporter-greiene?
MRN Skrevet 6. november 2004 Skrevet 6. november 2004 Jøss, det er kamp om ca. 45 minutter, jo! Er på en 4. plass i divisjon VI, og aner ikke hvorfor. Jeg har ikke kjøpt inn nye spillere? Skal spille mot andreplassen idag. Siste gang spilte jeg mot førsteplassen og tapte 5 - 2. Så, det jevner seg ut...
Alt-Ctrl Skrevet 6. november 2004 Skrevet 6. november 2004 supporter er noe du betaler for (er vel 150 kr i året eller noe) Da får du tillegsfunksjoner, du får din egen gjestebok, du kan skrive klubb nyheter som kommer opp på liga siden og som alle de andre i ligaen kan se og lese. Du kan sette skjortenummer på spillerne dine +++ Hattrick blir som et nytt spill med supporter pakka. Absolutt å anbefale. Vant 2-0 i dag da, etter at motstanderen fikk to røde kort. hehe. Også fikk den ene formidable forsvarsspilleren min kun en stjerne. Jaja, Får sannsynligvis opp Roger Mørnen til Briliant defending på Torsdag. Kan også anbefale og laste ned Hattrick Buddy, det er et program som fører statistikker over laget ditt og ligaen din. De kan du se hvor lenge du har igjen til neste oppgradering på spillerne dine.
RatmFan Skrevet 7. november 2004 Forfatter Skrevet 7. november 2004 Joda, ble en hårfin 3-2 seier i går da, etter scoring i 85. og 88. minutt. Har en svært tynn spillerstall, og trenger et par A-lagsspillere, og et par reserver. Har funnet ut at jeg skal bygge spillerstallen opp mot en offensiv 5-3-2-formasjon, får se hvordan kampene utvikler seg. Hvor lang tid bør jeg la reservelaget bruke, før jeg tar en spiller opp til A-laget? Bruker 100.000 på reservelaget hver uke...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå