Gå til innhold

Min første bug jeg fant i GTA SA


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Tror nok ikke dette er noen bug nei. Tror rett og slett at man har gitt sjåførene en litt mer aggresiv kjørestil her enn på Vice City. Synes egentlig bare at det er bra jeg. Virker mer realistisk da, enn å putre rundt i noe som ikke kan ha vært mer enn 20 km/t på Vice City.

Lenke til kommentar
Does the framerate still stutter? Is pop-in and draw distance still an issue? Are there any collision quandaries or other graphics-related bugs? Are the sound effects still tame by other action game standards? Does the AI ever have stupid moments or not perform the way you'd want it to? And is it true that there's absolutely no form of online play whatsoever? To be honest, the answer to all those questions is a definite yes. But an even better question to ask (and one that has a lot more direct impact) is, "Do any of the issues explored above really detract from the overall experience?" In a word: No.

 

Det er det eneste jeg har opplevd, men ingen seriøse bugs.

Lenke til kommentar

Bug 1: Etter noen minutters utforsking fant jeg en neger som sto med rulletrappa på hoftenivå.

Bug 2: Ute etter å kapre med et hood, får som vanlig en haug gangstere etter meg, plutselig stopper alle andre enn meg og en av mine medbrakte gangstere. De to andre blir sittende i bilen. Noen av fiendene gikk det an å skyte, de døde men datt aldri i bakken. En annen fiende gangster ble bare stående og tok i mot ca 100 kuler før jeg gav opp og stakk av.

Generelle bug: En del problemer med generering av veibane ved kjøring i høy hastighet. Det blir som i VC, veibanen ser ut som en svær vanndam.

Lenke til kommentar

Når jeg kjører veldig fort lenge (for eksempel med NRJ 500, for de som har funnet den ;) ) og så slakker fort ned igjen, tar det noen sekunder før grafikken rundt meg går fra "tåkete, utsmørt" modus til det normale... Det samme skjer iblant med bygninger som beholder avstandsteksturene side (er det det det heter?) noen sekunder selv om jeg står nesten inntil dem.

 

men sånt er bare gøy!

 

I <3 SA!

 

 

EDIT: leif

Endret av Glen_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...