Gå til innhold

ny fisk : **** updated. vol-bivouac.com


Anbefalte innlegg

O ærede guruer..

 

har gimpa litt igjen:

 

http://home.no.net/nextgen/vol/blaa.gif

 

Noe som kan bli noe?

 

Har store problemer med å finne noe vettugt å putte i header.

 

siden heter vol-bivouac.com, om resten kan bli noe av mottas tips, forslag til header med stor interesse...

 

og åffkårs all annen vettug input som kan hjelpe meg å snekre penere side...

Endret av McSense
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

den andre er bedre enn den første, men det er forstatt ingen genistrek, men så spørs det om det er en nytenktende og kreativ side du vil ha, eller bare en hjemmeside.

synes det blir for mye skygge på hoveren i menyen. prøv å demp den litt

hva med å skrive noe i header? legge inn noe grafikk?

er litt kjedelig med samme symbolet i menyen og overskriftene (firkantene) vær litt mer kreativ.

ellers hadde det kanskje ikke vært så dumt med en bakgrunnsfarge?

kanskje du også kan velge en annen farge på den litt tynnere blå linjen under headeren.

bare noen tanker, håper du får noe fornuftig ut av det.

Lenke til kommentar

Hepp, takker for inspill, gode råd notert.

 

Det er nok ingen genistrek jeg vil ha, jeg vil ha en side som ikke er vond å se på, og som presenterer innholdet, da det er det som er greia, det er vel bare å innse, at jeg neppe kommer til å få mitt navn på veggen i "webdesigners hall of fame" sammen med Polecat, Mikka, Arve & co, men det er heller ikke mitt mål, så nyskapende design av typen som får øynene til å bli blanke og hjertet til å øke takten overlater jeg med største letthet til dem... :)

 

Har endra farger enda litt (muligens til det værre? :green: ) og driver å koder litt, skal poste når det begyner å ligne på noe igjen, så kan dere på nytt ta fram kritikk-øksa :!:

Lenke til kommentar

utrolig standard oppsett ja, men det funker og er ikke vondt og se på.

 

men det ser veldig out of date ut.. får litt 1996 følelse her ja. prøv og sprit opp header'n med litt grafikk og tekst, det ville hevet helhetsintrykket veldig! siden din skal vel ha et navn/overskrift?

Lenke til kommentar

den var fin! :w00t:

 

veldig bra meny og farger syntes jeg, untatt footeren som ble alt for blek.

lag en ny footer som passer mer sammen med headeren og fjern den grå linjen under så blir det bedre.

fonten i headeren var kjedlig, last ned fonter på dafont.com (hvis ikke du visste det da). den trenger også aa så den ikke blir så pixlete.

noe grafikk/logo hadde gjort seg ;)

Lenke til kommentar

Tænkju!

 

Footer fixet... men en evt logo elns trur jeg ikke jeg tør prøve på engang, jeg suger på sånt, er vanskelig nok med firkanter og gradienter... skal _prøve_ å se om jeg finner en hyggelig font til header (forslag mottas gjerne) men også der glepper det for meg, siden jeg tilhører en generasjon som vokste opp med duranduran på radioen og greier er jeg nok så ødelagt i form og fargeseksjonen oppi hodet at jeg bare ikke klarer å lære årntli hva som passer sammen...

Lenke til kommentar

nå ble det mye bedre ja!

 

 

men savner en linje som skiller av innholdet og den tomme plassen. til høyre for bildene.. når man ser på denne siden på en skjerm med passe høy oppløsning blir det veldig mye luft på høyre siden og får følelsen av at ting flyter utover. en linje lik den som skiller mellom menyen syns jeg kunne gjort seg. :)

 

fonten er også veeldig stygg. :) fin en finere font så blir det stas.

Lenke til kommentar
Nydelig mouseover på den nyeste! På headeren kan du gjerne fjerne de hakkette overgangene, og heller ha en glatt en? Synes det er så mye penere!

Oj! Visste ikke at det var en kodet versjon jeg ;)

Nice, hover på meny ja! Men likte ikke farge på header og footer, men smak og behag. Ville tatt rød og mørkerød...

Endret av Skomaker
Lenke til kommentar

Har fikest litt på ymse nå, gjort ferdig menyen til førstesiden (blir dynamisk v php), og lagt siden ut der den skal ligge http://www.vol-bivouac.com/ , men har fremdeles ikke funnet en god løsning angående logo / skrift i header, det må jeg nok søke hjelp til gett, da jeg ikke innehar ferdigheter som behøves for å få til no bra.

 

synspungter på noe? ris evt ros.. bare kom med det :)

Lenke til kommentar
... men har fremdeles ikke funnet en god løsning angående logo / skrift i header ...

gå på daFONT, finn en fin font du syns passer og bruk den i header. trenger ikke være vanskeligere en det. :)

Det er faktisk kjempevanskelig! for alle fonter jeg prøver syns jeg ser r*vva ut, men har muligens løst problemet, da jeg har kontaktet en som bedriver fikling i adobe illustrator og muligens ta på seg jobben med å lage en qwl logo til meg ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...