Gå til innhold

Feil språk på pop-up bokser i windows


Anbefalte innlegg

Har et aldri så lite, men dog irriterende problem. Alle standard pop-up bokser i windows XP har fått tysk tekst. Veldig irriterende. Antar det har noe med at systemet leser fra en .dll og at denne har lurt seg inn i tysk versjon.

 

Er det noen som har en anelse om hvordan jeg på en enkel måte kan få fikset dette?

 

Slik ser det i hvertfall ut for meg nå:

http://home.no.net/janvh/german.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingen tysk servicepack ingen tysk crack. Og nei linux er ikke et alternativ. Kjører en linux server, men i daglig bruk foretrekker jeg windows.

 

Jeg antar at en eller annen dll-fil i windows-katalogen har blitt overskrevet med en tysk versjon av samme filen, skulle bare likt å vite hvilken....

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-23 11:25, oskar1 skrev:

Har et svar du ikke vil like, rett og slett fordi du ikke har peil nokk. (HAHA, bare tull, jeg meier det ikke)

Installer noe annet os. Feks: Linux, *bsd, beos osv. fine os alle disse.. Da skjer garantert ikke slike ting!



Utrolig nyttig...

Lenke til kommentar

hva om du kjører en repair? av installasjonen. regner med at du får velge språk på nytt.

 

har du installert office-pakken? feil språk her, og du får den herlige blandingen som du har her.

 

installerte selv norsk versjon av office 2000 på en engelsk win98, "vil du fortsette? -> yes/no/cancel"

 

om ikke office, så må det være et annet stort programm. photoshop kanskje?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...