Potetfar Skrevet 28. oktober 2004 Skrevet 28. oktober 2004 Jeg vurderer å kjøpe Half-Life 2 på Steam, som mange andre, men lurer litt på om denne inneholder fysisk verson av Half-Life 2? Eller kommer hele spillet som en eneste diger nedlasting med noe "CD-Key.txt" eller noe, eller får jeg selve coveret? Hvis det betyr noe, er det nok Sølv- eller Bronse det er snakk om å bestille.
Blib Skrevet 28. oktober 2004 Skrevet 28. oktober 2004 Nei, du får hverken coveret eller CD-keyen din. Du får rett og slett bare HL2 i lista over "My Games" og kan spille det. Holder plenty for meg - jeg vil spille, ikke glane på coveret
Potetfar Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Skrevet 28. oktober 2004 Ikke CD-Key? Hvordan kan jeg da spille CSSource da?
likferd Skrevet 28. oktober 2004 Skrevet 28. oktober 2004 Når du kjøper gjennom steam, blir spillet knyttet til steam-kontoen din. Du trenger altså ikke cd-key, bare passordet på steam kontoen. Alt etter hvilke pakker du kjøper, får du rettigheter til forskjellige spill. kjøper du sølvpakken, får du alle spillene valve har laget til dags dato i "my games"
Potetfar Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Skrevet 28. oktober 2004 Må man laste ned hele spillet da?
Enceladus Skrevet 28. oktober 2004 Skrevet 28. oktober 2004 Nei, du får hverken coveret eller CD-keyen din. Du får rett og slett bare HL2 i lista over "My Games" og kan spille det. Holder plenty for meg - jeg vil spille, ikke glane på coveret Jeg vil glane på coveret og spille
Aasgaard Skrevet 28. oktober 2004 Skrevet 28. oktober 2004 Jeg vil glane på coveret og spille Enig der. Må ikke glemme en manual man kan ta og lukte på heller. Liker dessuten å ha skikkelige cover i samlinga.
Biffer'n Skrevet 28. oktober 2004 Skrevet 28. oktober 2004 Jupp. Coveret skal spares til jeg blir gammel, som alle andre covere. (Men HL 2 får nok en spesiell plass i hylla)
Bear^ Skrevet 28. oktober 2004 Skrevet 28. oktober 2004 Jupp. Coveret skal spares til jeg blir gammel, som alle andre covere. (Men HL 2 får nok en spesiell plass i hylla) Jepp, skal ha HL2 med cover (som om jeg har så mange valg) og skal glane på det og tenke "endelig, my precious"
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 28. oktober 2004 Skrevet 28. oktober 2004 Gold alternativet fra Steam så får du jo litt snacks. Vet ikke hva Special Collector's Box innholder men noe CD/DVD plate tror jeg ikke
H4ngm4N Skrevet 28. oktober 2004 Skrevet 28. oktober 2004 Jeg kommer nok til å ende opp med å kjøpe det i butikken, selv om jeg har veldig lyst på DOD:Source!!!
vorbis Skrevet 28. oktober 2004 Skrevet 28. oktober 2004 Ja, DoD: Source. Noen som vet om vi eventuelt kan kjøpe det igjennom steam hvis vi f.eks har kjøpt en retailpakke i butikken?
Sagacious Skrevet 28. oktober 2004 Skrevet 28. oktober 2004 Ja, DoD: Source. Noen som vet om vi eventuelt kan kjøpe det igjennom steam hvis vi f.eks har kjøpt en retailpakke i butikken? Helt sikkert
co2 Skrevet 31. oktober 2004 Skrevet 31. oktober 2004 (endret) hmmm... skal prøve, mener å huske jeg leste det en plass EDIT: Fra en HL2.net forum post: Just posted in the Valve Info Thread. Quote:Doug Lombardi: Hi, There is no instruction booklet in any version of the game. However, Prima will be publishing the official strategy guide. Thanks for your interest in our games and for taking the time to write to us. Cheers That's bullshit. Why no instruction manual? When was the last time you bought a game without a manual? Furthermore, he tells us if we do want an instruction manual, we have to go out and pay more money for it. Endret 31. oktober 2004 av co2
Newt32 Skrevet 31. oktober 2004 Skrevet 31. oktober 2004 Jeg skal kjøpe HL2 i butikken. Stoler ikke på Steam, egentlig. Likte ikke at man måtte aktivere det via net... Steam er nesten som maskiner, eller roboter, man kan ikke stole på de...
Vice Skrevet 31. oktober 2004 Skrevet 31. oktober 2004 (endret) Doug Lombardi: Hi, There is no instruction booklet in any version of the game. However, Prima will be publishing the official strategy guide. Thanks for your interest in our games and for taking the time to write to us. Cheers Å påstå at det ikke følger med noen manual er jo helt absurd. Vet ikke helt om denne "Doug Lombardi" har helt forstått forskjellen på "Manual" og "Strategi Guide". Dersom det virkelig er tilfellet er det ganske tragisk. Er nok ingen annen mulighet enn å vente og se til spillet faktisk er ute. Endret 31. oktober 2004 av Vice
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå