Gå til innhold

TEST: Cooler Master Stacker


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-qfohT7

lol dyrt?? lian lien min kosta jo 3 høvdinger, kanskje de gikk glipp av prisjusteringen på kabinetter :p

 

G: Det følger med en ledning for å koble sammen to PSUer. Det blir to enkeltstående PSUer, der du f.eks kan bruke den ene til CPU og skjermkort, og den andre til disker.

Går det ann å få kjøpt denne ledningen utenom? hadde tenkte å modde to PSUer sammen, men går det ann å gjøre det på den trygge måten så er vel det best

Endret av Slettet-qfohT7
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du en singel radiator kan du feste den bak på den 120 mm vifta , ellers er det hull i bunnen og der er det plass til en dobbel .

EDIT: Vil bare med det samme si at jeg synest den utgaven med sorte sider er penere , bare synd ingen har tatt den inn til Norge .

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar
Dere med vannkjøling; hvor har dere plassert radiatoren?

Hei,

 

radiatoren er plassert stående i front pga støvfilter i fronten. Da er det bare å dra frem støvsugeren med jevne mellomrom og støvsuge fronten på kabinettet :D

 

Nederst står harddiskmodulen og tar opp 3 brønner, deretter står braketten med usb/firewire power-/resetknapp.

Deretter så står en Black Ice Pro 2 med 2 120mm vifter stripset fast og okkuperer plassen bak de neste 6 brønnene.

De 2 øverste brønnene består av viftekontroll i 1 brønn og DVD-brenner i 1 brønn.

 

Harddiskmodul: 3

Power/usb/firewire: 1

Radiator: 6

Viftekontroller: 1

DVD-brenner: 1

Det blir totalt 12 brønner inkludert braketten til power-/resetknapp og usb/firewire

Lenke til kommentar

Virker som et meget bra kabbinett. Har planer om å bytte ut mitt Chieftech Dragon med Stacker. Hadde også tenkt å prøve meg på vannkjøling. Har ikke vært borti vannkjøling før, men hadde tenkt å gå for Mist. Noen som har synspunkter på denne komboen, med Stacker og Mist, da med tanke på montering?

 

Eller burde jeg valgt en annen kjøleløsning? Har sett at du Snekkern har omtalt dette kjøle settet som "midt på treet". Mener du det finnes bedre sett til denne prisen, eller tenkte du på bedre sett til høyere pris? Anbefalinger?

Lenke til kommentar
Har planer om å bytte ut mitt Chieftech Dragon med Stacker.

Det gjorde jeg, har ikke angret et sekund.

 

Mener du det finnes bedre sett til denne prisen, eller tenkte du på bedre sett til høyere pris? Anbefalinger?

Uten å ha sjekket priser her og nå, vil jeg tro at du får vannkjøling i toppklasse fra www.dangerden.com til en brukbar pris.

Lenke til kommentar

Hei, Mist settet er bra det og det er vel blandt de beste "ferdigsettene" .

Når jeg sa "midt på treet" så var dette sammenlignet med håndplukkede deler som du setter sammen selv , altså "kremen" av de forskjellige komponenter , men da snakker vi og om en pris rundt det dobbelte av det settet der og er du ingen extreme overklokker vil det bety lite / ingenting . Har en kompis som bruker dette kabinettet med Mist vannkjøling på en A64 3000+ og et ATI 9800 pro kort og han er godt fornøyd med dette , han bruker maskinen til spill og nedlasting for det meste .

 

EDIT: Du må kjøpe ekstra blokk til grafikkort om dette skal kjøles , der annbefaler jeg MAZE 4 eller AC sine blokker .

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar

Høres bra ut. Da blir det et Stacker kabinett på meg + Mist kjøling :dribble: . Er enig meg deg Snekkern at det så bedre ut i svart. Har sent noen mail rundt til forskjellig webshops for å høre om noen har Stacker i svart utgave. Gleder meg som en hund. Nå gjenstår det bare å finne ut hva jeg skal fylle kabinettet med :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...