Gå til innhold

Hva velger dere kjøler etter?


.Marcus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke for å klage men hva er så viktig med hvordan den ser ut?

Sitter dere salig i blikket og ser på CPU kjøleren?

Hva skal man da med 19-21" LCD skjerm til mange laken?

 

Jeg vet at det ikke gjør noe at utsyret ser bra ut men er det det man legger vekt på?

 

Regner med at det er litt skrytefaktor med i bildet her, arester meg dersom jeg tar feil.

 

Jeg er veldig imponert over folk som lager utstyret sitt selv, spesielt dersom det er originalt eller eksepsjonelt bra utførelse på det forde det er selvbygd, men jeg blir ikke imponert av at noen har kjøpt seg en stilig kjøler.

Lenke til kommentar
Ikke for å klage men hva er så viktig med hvordan den ser ut?

Sitter dere salig i blikket og ser på CPU kjøleren?

Hva skal man da med 19-21" LCD skjerm til mange laken?

 

Jeg vet at det ikke gjør noe at utsyret ser bra ut men er det det man legger vekt på?

 

Regner med at det er litt skrytefaktor med i bildet her, arester meg dersom jeg tar feil.

 

Jeg er veldig imponert over folk som lager utstyret sitt selv, spesielt dersom det er originalt eller eksepsjonelt bra utførelse på det forde det er selvbygd, men jeg blir ikke imponert av at noen har kjøpt seg en stilig kjøler.

jo, det er nok sant det du sier. de fleste case-moddere (vil jeg anta) bryr seg mer om å ha en stilig pa, med nice kjøler, masse LEDs og litt stæsj her og der.

 

Men det er nå ikke alle som har tid, har lyst eller kunnskapen til å lage noe slikt selv, noe som er ganske dumt ettersom alle kunne bygd sin egen syke lille kjøler...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...