Gå til innhold

Er det noen kjente på hw.no?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Kjapp oppsummering etter et langt liv med dårlig hukommelse:

-Har sittet ved nabobordet til gutta i Deep Purple på en restaurant i Oslo

-Kjenner en som har klint med Mette Marit

-Kræsja med Cecilie Leganger i avgangshallen på Flesland

-Nesten kræsja med Mia Gundersen i avgangshallen på Gardermoen

-Nesten kræsja med Alex Rosen i gågata i Kristiansand (han var forresten mye fullere en meg)

-For 3,5 uker siden kjørte jeg forbi konserthallen i Miami der Gloria Estefan skulle holde avskjedskonsert dagen etter :roll:

-Har sett huset som Demi Moore og Bruce Willis hadde i Fort Lauderdale

Endret av el-asso
Skrevet

Far min gikk i klasse med Øystein Sunde, og så har jeg gått i klasse med en som het Øystein Sunde :blink: bare med et ekstra etternavn(men det driter vi i) :p

Skrevet

Vært i Sunnmørsposten ca 12 ganger. Og nytt i uken.

Var forresten i Nytt i uken og Smp for 2 uker siden. Vi danset Hallingdans i gymmen..horai.

Har vært med på NRK fordi jeg spilte musikk og sånn..

Antar jeg er Q kjendis.

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Eneste semi-store jeg kommer på er å fucke opp en konfirmasjonstur så mye at vi kom i lokalavisen og jeg mener å huske at vi ble nevnt på TV2-nyhetene.

Skrevet

Jeg og dama ble tatt bilde av mens vi råklina under massive attackkonserten på quarten i fjor..bildet ble slengt over hele førstesiden i quartavisen "quart på" under teksten: "massivt angrep" :!:

Skrevet
Eneste semi-store jeg kommer på er å fucke opp en konfirmasjonstur så mye at vi kom i lokalavisen og jeg mener å huske at vi ble nevnt på TV2-nyhetene.

:dontgetit:

Jeg vil ha historien...

Skrevet

*Tja, for fem år siden var jeg både i Se og Hør og i Norsk Ukeblad (eller hva det heter? :shrug: )

*Vært ¨på baksiden av DN liten notis pluss bilde av meg og en venn ;)

*Hilst på diverse høyrestatsråder

*Sagt hei til Ari Behn på kaffebrenneriet

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

* Dama mi har hatt drikkeleker med Kurt Nilsen og bandet hans. Kurt hadde funnet seg en lite tjej fra Oslo som han koste med.

Skrevet
Eneste semi-store jeg kommer på er å fucke opp en konfirmasjonstur så mye at vi kom  i lokalavisen og jeg mener å huske at vi ble nevnt på TV2-nyhetene.

Wow, såpass :p

Var det der dama de hadde hatt drikkelek eller var det en annen gang? Hvis ikke, fortell historien om konf-turen da ;) *venter i spenning* :yes:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...