Gå til innhold

NFSU2 demoen er ute!

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg er ferdig for lengst, hadde full speed (130 kB/s) hele tiden på linken fra trådstarter. :wee:

Spillet var derimot ike noe særlig, på brettet så jeg ingenting annet enn gatelys og totalt mørke. Ikke engang billysene kunne skrus på. Alt var mørkt, og jeg kjørte i blinde. Ikke noe kult. :nei:

Samme her, poengløs demo :thumbdown:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fungerte fint her, så alt og greier.

Men jeg hadde forventet noe mer realistisk oppførsel fra bilen.

Var like dårlig som på NFSU dette.

En 350Z (som var den eneste man fikk kjørei demoen) vil spinne ganske bra til siden når en gir bånn gass og svinger. Har kanskje noe med at jeg har spilt LFS og kjørt en del skikkelig bil i det siste, men, men, hadde forventet mye bedre kjørefølelse.

Resten er sikkert greit nok, men uten den skikkelige realistiske kjøreegenskapene blir det ikke like moro.

Min meningn ihvertfall...

Skrevet
Jeg er ferdig for lengst, hadde full speed (130 kB/s) hele tiden på linken fra trådstarter. :wee:

Spillet var derimot ike noe særlig, på brettet så jeg ingenting annet enn gatelys og totalt mørke. Ikke engang billysene kunne skrus på. Alt var mørkt, og jeg kjørte i blinde. Ikke noe kult. :nei:

Samme her, poengløs demo :thumbdown:

Noen får det til though, ser screens i andre forum som gamere har tatt.

Skrevet
NFS spillene prøver vel heller ikke være realistiske ;)

Men det hadde gjort spillet utallige mange ganger bedre...

Nå vet ikke jeg hvilke tuningmuligheter som er i fullversjonen, men med slik realisme som det er vil jeg si det er meningsløst.

Det eneste spillet går ut på vil jo være å "style" bilene...

Kjøringen er jo absolutt ingen utfordring.

Minner forresten noe om Street Legal-serien, bare ikke fullt så bra...

Skrevet

Jeg synes dette her var utrolig bra. God grafikk, fin flyt og god kontroll på bilen. Kult å kunne roame rundtomkring i byen nå.

Street-Legal kan ikke sammenlignes med NFSU, Street-Legal mangler alt når det kommer til fysikk og spillmotor.

Skrevet
sitter å laster ned nå jeg, får stabilt 91 kbps på en 750/150 linje.... merkelig

det er ikke merkelig... 91 KiBi heter det nå.

jeg har samme linja og laster i 96 KiBi....

ring å klag :p

Skrevet

:w00t: shajt.

Ustyrlig fin grafikk var det iallefall.

Neimen dette blir bra det, samme som NFS(TF)U 1, bare med forbedringer. Demoen var kjedelig, men det med freeride i byen gjorde at man fikk teste litt. Gleder meg til å se det ferdige resultatet. Det morsomste online er iallefall "drag", det fikk man jo ikke testa her.

Men men ... november er et fin måned det. Mye som kommer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...