figure_02 Skrevet 30. oktober 2004 Skrevet 30. oktober 2004 litt teit topic ja...men swg er jo bare tull....men ikke glem at BFME kommer ut...det ska bli saker det....
owgrant Skrevet 31. oktober 2004 Skrevet 31. oktober 2004 Vel. Hvis Metal Gear Solid III Snake Eater kommer ut i år, så er det en klar vinner. Hvis Metal Gear serien fortsetter utviklinga som det har gjort så blir vel snake eater en ren film. Mener at 2ern var ca 3 timers spilletid og 7 timers cutscenes. Personlig er nok Far Cry (kun pga grafikk) og Halo 2 de beste jeg har spilt i år.
MrVilla Skrevet 1. november 2004 Skrevet 1. november 2004 En ting er sikkert og det er at årets spill ikke er Doom 3! Dette spillet er alt for ensformig til å kunne vinne noen slik pris. At grafikken er kul holder ikke. Etter et par timer så var jeg så lei av å skifte frem og tilbake mellom lykt og våpen at jeg ga blaffen. Far Cry er en av mine favoritter. Dette spillet er noe av det beste jeg har vært borti....ever! At grafikken var vanvittig bra er bare en av punktene. Spillbarheten (svømme, kjøre bil, hanglider) var glimrende. AI kunne vært bedre da.... RTW virker også veldig bra, men har ikke fått kjøpt det enda (takket være den He|vetes NRK lisensen!), men satser på å skaffe det så fort jeg er i balanse igjen. Uansett så synes jeg spilla generelt holder en generelt god standard og takket være forumet her og review'er så er det sjeldent jeg kjøper katta i sekken. PS! Testet forresten demoen til Colin Mcrae 2005 på PC og det var noe av det sørgeligste jeg har testet. Håper virkelig den ikke er representativ for PS2 utgivelsen!
Acrid Skrevet 1. november 2004 Skrevet 1. november 2004 Massive Assault! Så...enkelt å sette seg inn i, men likevel så vanvittig vanskelig å bli skikkelig god!
Kurt P Skrevet 28. mars 2005 Skrevet 28. mars 2005 årets spill er cs:s!! hva skjer med bumping da !!! den tråden er et halvt år gammel.. idiot..
Elendil Skrevet 28. mars 2005 Skrevet 28. mars 2005 Strategi: Rome: Total war Fps: Nja synest Half Life 2, FarCry og The Cronicles of Riddick: Escape from Butcher Bay var alle gode Fps.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå