Gå til innhold

Hate: Søndager søkks

tivers1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker søndager. Alene hele dagen...ryddevasker kåken, rusler ned til 7-11 en liten tur og kjøper meg litt snop, ser på en film og går gjennom litt skoleting før jeg legger meg.

Vanligvis er det sånn, men får ikke sove for tiden så...

Skrevet

Hvis du går rundt og gruer deg til mandag og resten av uka så er det klart at søndag blir en dårlig dag. Du må bare si til deg selv at du ikke skal la alt dette ødelegge søndagen din.

Jeg synes søndag er en ypperlig dag til å få gjort mye skolearbeid, og til generell daffing :)

Skrevet
Søndag ville blitt mye bedre om butikker og slikt var åpent, busstilbudet utvidet osv.

Sant det, greit nok, Jesus var sikkert en hyggelig kar, men han ødelegger jo søndagene.

Jepp.

Skrevet

Søndagene er så digg.. Ligge på sofaen å se på filmer å tv generelt hele dagen, og pleie fyllesjuken.

Butikker skal ikke være åpne, det blir det bare "mas og kjas" av, har dessuten lappen så jeg tar løpefart å driter i om det er få avganger eller ikke..

Søndager er hellige!

Skrevet

natt til mandag og tirsdag er nok de værste for meg ...

natt til mandag -> lite søvn, men er av en eller annen grunn opplagt hele mandag.. så komme tirsdag.. HUFF, den dager er I L L E !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...