skybiz Skrevet 23. oktober 2004 Skrevet 23. oktober 2004 Har nettopp fått dette hovudkortet ilag med p4 530 prosessor, Radeon X800xt, og litt dill dall, og ein 200gb s-ata og ein 120gb p-ata, og 2 stk cd-rommer. Problemet er at eg klarer ikkje å koble til både cd-rommene og p-ata disken samtidig. Enten blir p-ata disken som primary master(og den skal boote, win xp), men da finn eg ikkje cd-rommane i windows... Alternativt så finn eg cd-rommane men klarer ikkje å boote opp i harddisken... Noken som har vert bort i eit lignande problem?
oycob Skrevet 23. oktober 2004 Skrevet 23. oktober 2004 (endret) Sett alt som cs, ha disken på "enden av kabelen" på ide kanal 1 og cdene på ide kanal 2. Finner du alle 3 enhetene i bios? Endret 23. oktober 2004 av oycob
GRendal Skrevet 23. oktober 2004 Skrevet 23. oktober 2004 kjipt at du ikke har 550 eller 560 da, da kunne du kjørt 1066 FSB ved å sette ned MP til 14 Asus har ulåste MP, men du må ha 3,4 eller 3,6hz versjonen...hihihi
skybiz Skrevet 23. oktober 2004 Forfatter Skrevet 23. oktober 2004 Sett alt som cs, ha disken på "enden av kabelen" på ide kanal 1 og cdene på ide kanal 2. Finner du alle 3 enhetene i bios? Tingen er at hovudkortet ikkje har ide kanal 1 og 2, der er ide kanal 1 og 2 raid kanaler, primary og secondary raid. Dermed funker alt som det skal når det står i ide kanal 1, men det går jo ikkje ann å ha 3 "ting" på èn ide kanal... Og dersom ein av delane står i nokon av raid kanalane fungerer det ikkje, sjølv om at raid kanalane skal fungere som ein vanlig ide-kanal(står det i instruksjons manualen, og er instillt på det i bios) Fleire tips motas med takk!
skybiz Skrevet 23. oktober 2004 Forfatter Skrevet 23. oktober 2004 Holder på å teste alt mulig, men får det ikkje til... Ingen med samme hk og lignande oppsett her?
jag Skrevet 23. oktober 2004 Skrevet 23. oktober 2004 Kan du velge mellom raid og standard ide funksjon i bios? Kan det på et Gigabyte kort jeg har.
skybiz Skrevet 23. oktober 2004 Forfatter Skrevet 23. oktober 2004 Kan du velge mellom raid og standard ide funksjon i bios? Kan det på et Gigabyte kort jeg har. Kan velge mellom raid, ide og disabled, ingen ting blir rett...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå