Gå til innhold

ASUS P5AS2 Premium - Harddisker

skybiz

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp fått dette hovudkortet ilag med p4 530 prosessor, Radeon X800xt, og litt dill dall, og ein 200gb s-ata og ein 120gb p-ata, og 2 stk cd-rommer.

Problemet er at eg klarer ikkje å koble til både cd-rommene og p-ata disken samtidig. Enten blir p-ata disken som primary master(og den skal boote, win xp), men da finn eg ikkje cd-rommane i windows...

Alternativt så finn eg cd-rommane men klarer ikkje å boote opp i harddisken...

Noken som har vert bort i eit lignande problem?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Sett alt som cs, ha disken på "enden av kabelen" på ide kanal 1 og cdene på ide kanal 2. Finner du alle 3 enhetene i bios?

Endret av oycob
Skrevet

kjipt at du ikke har 550 eller 560 da, da kunne du kjørt 1066 FSB ved å sette ned MP til 14 :)

Asus har ulåste MP, men du må ha 3,4 eller 3,6hz versjonen...hihihi

Skrevet
Sett alt som cs, ha disken på "enden av kabelen" på ide kanal 1 og cdene på ide kanal 2. Finner du alle 3 enhetene i bios?

Tingen er at hovudkortet ikkje har ide kanal 1 og 2, der er ide kanal 1 og 2 raid kanaler, primary og secondary raid. Dermed funker alt som det skal når det står i ide kanal 1, men det går jo ikkje ann å ha 3 "ting" på èn ide kanal... Og dersom ein av delane står i nokon av raid kanalane fungerer det ikkje, sjølv om at raid kanalane skal fungere som ein vanlig ide-kanal(står det i instruksjons manualen, og er instillt på det i bios)

Fleire tips motas med takk! :yes:

Skrevet
Kan du velge mellom raid og standard ide funksjon i bios? Kan det på et Gigabyte kort jeg har.

Kan velge mellom raid, ide og disabled, ingen ting blir rett...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...