Gå til innhold

Hvor mye bruker dere årlig på spill?

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-IBL5Pam9QB
Skrevet

Kjøper egentlig ikke så veldig mange spill, men jeg bruker vel rundt 3k hvert år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen måneder kjøper jeg ingen spill og andre måneder kjøper jeg flere, dette kommer an på om det er noen gode titler ute (f eks oktober: fifa 2005 og GTA:SA, Nov: Halo2, HL2) så det blir vel for ca 4k+ tenker jeg.

Skrevet

Kjøper ca 1 spill i måneden...

** 12 x 500 **

** 6000 **

Sånn cirka. Høres allt for mye ut , men 500 i måneden høres ikke så gale ut , så vi sier 500 kr i måneden

Skrevet

kjøper ekstremt lite...

Ikke fordi jeg brenner, men fordi jeg holder meg til kun enkelte spill. Spiller f.eks fortsatt Starcraft... Neste spill i samlingen blir vel HL2, det skulle bli D3. Men takker gudene for at jeg ikke hadde cash på konto...

Skrevet

Vet ikke helt hvor mye jeg bruker.... blir ikke så altfor mye... kjøper bare noen spill.... F.eks. GTA-serien og Metal Gear-serien...

Skrevet (endret)

Lite. Enten er demoene skuffende, eller så gidder jeg ikke kjøpe spillene pga dårlige erfaringer med tidligere utgivelser av samme sjanger/spill/utgiver. Og NEI jeg har faktisk slutta å laste ned spill (nesten da :innocent:). Har ikke kjøpt et spill i år, men skal nok anskaffe R:TW, Trackmania og HL2 innen nyttår tenker jeg ;)

Edit: Tenkte meg litt om, og fant enda en grunn; Jeg er ALTFOR hekta på Medal of Honor...!

Endret av RatmFan
Skrevet

Jeg bruker maks 1000, kjøper som regel 1 spill hvert år (som regel et fotballspill), men vis jeg har prøvd et bra spill pleier jeg å kjøpe det for å kunne spille på nettet!

Skrevet
Bruker mer og mer, selv om jeg spiller mindre og mindre.

Dette året har det vel blitt rundt 4-5k, svært mye av dette gikk til assorterte tilbuds-varer (salget på gamesmix.com, f.eks.). HL2 skal også kjøpes før året er omme.

det var akkurat det samme jeg hadde tenkt å skrive :p

Det blir fort dyrt med mange billigspill... det er i hvertfall helt sikkert. Men det er så mange spill jeg angrer på at jeg ikke har kjøpt før, så dette året har blitt et godt år for BestBuy, eXclusive og de andre billigspillutgiverne... i hvertfall fra min side.

Skrevet

Jeg personlig kjøper bare spill når jeg trenger cd key for å spille online.

Jeg har vel i min tid bare kjøpt Starcraft, HalfLife, C&C Generals og C&C Generals: Zero Hour. Føler ikke for å bruke penger på det der. Tolk det som dere vil.

Men neste kjøp blir nok HalfLife 2 og The Battle for Middle Earth! :thumbup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...