Jan Skrevet 20. oktober 2004 Skrevet 20. oktober 2004 Er det mulig? Skal Pink Floyd på turne i 2005? Finner dette meget skeptisk, men herregud om det er sant! Finner Roger og David veien tilbake igjen for å gjenskape magien til verdens beste band? Hva tror dere? Skal dere se de live? http://bt.no/kultur/musikk/article296230
nr.4 Skrevet 20. oktober 2004 Skrevet 20. oktober 2004 Høres meget snasent ut det. Er vel egentlig bare å vente og se.
Lungemannen Skrevet 20. oktober 2004 Skrevet 20. oktober 2004 Jeg tviler sterkt, men hvis det er sant skal jeg sikre meg billetter rimelig kjapt!
Jan Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter Skrevet 20. oktober 2004 Håper det blir gamle Pompeii magien Blir vel mest sannsynslig Syd Barret/wish you were here turne. Jeg skal ta opp studielån og fyre løs i bil rundt over hele Europa. Må sikkert droppe ut av skoleåret, men verdt hver et eneste sekund.
kaiern Skrevet 20. oktober 2004 Skrevet 20. oktober 2004 Hvis det er sannt så skal det skaffes billetter her og
apoxdigital Skrevet 20. oktober 2004 Skrevet 20. oktober 2004 Istedet for at de har blitt venner igjen tror jeg det er mer : "need money" sak. De VET at de kommer til å tjene grovt så....
Jan Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter Skrevet 20. oktober 2004 apoxdigital: Pink Floyd gjør ikke dette for penger. De gjør det for folket. Pink Floyd har hatt sine synspunkter om penger. Og de klarer seg godt med kost og losji. Er nok platestudioene som frister med diverse avtaler i såfall.
TLZ Skrevet 21. oktober 2004 Skrevet 21. oktober 2004 HVIS... dette stemmer Ja visst eg skal ha biletter.... hvis de ikke kommer til norge så reiser eg til england for å se dem!!!
H4ngm4N Skrevet 21. oktober 2004 Skrevet 21. oktober 2004 Hvis dette stemmer så er det ingen tvil, da SKAL JEG PÅ KONSERT!!!
834HF42F242 Skrevet 21. oktober 2004 Skrevet 21. oktober 2004 Dette har vi diskutert litt på musikksmaken, og jeg tviler på at vi noensinne får se Waters og Gilmour ilag. Problemet er at de to ikke kan gå sammen om å lage noe som helst. Verken album eller konsert. Tenk dere hva de har utviklet i hver sin retning etter så mange års fraværende samarbeid. Om de så har vært i samtale den siste tiden, så tror jeg en eventuell live-turne vil kræsje allerede etter første samlingsdag med planlegging. Waters vil gjøre det sånn, Gilmour vil gjøre det sånn, Mason tar parti med Gilmour, Wright tar parti med Waters, og så er sjauen i gang igjen... Dette er de nok klar over selv også, og derfor vil de aldri gå så langt som å starte et samarbeid igjen.
Jan Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter Skrevet 21. oktober 2004 Muligens det er en leder nå. Muligens Gilmour så han får viljen sin. Ryktene går at Waters har blitt myk i det siste. Da kan det i grunn gå. De må ofre seg for noe sånt. Verden fortjener de.
TAAB Skrevet 21. oktober 2004 Skrevet 21. oktober 2004 Personlig synes jeg Waters har gjort det bedre enn Pink floyd etter bruddet. Jeg har vel egentlig ingen følelser hverken for eller mot en "reunion"
Elyas Machera Skrevet 21. oktober 2004 Skrevet 21. oktober 2004 Konge Håper jeg kan få kjøpt meg billett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå