Gå til innhold

Pink Floyd turne i 2005?

Jan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper det blir gamle Pompeii magien :) Blir vel mest sannsynslig Syd Barret/wish you were here turne.

Jeg skal ta opp studielån og fyre løs i bil rundt over hele Europa.

Må sikkert droppe ut av skoleåret, men verdt hver et eneste sekund.

Skrevet

apoxdigital: Pink Floyd gjør ikke dette for penger. De gjør det for folket. Pink Floyd har hatt sine synspunkter om penger. Og de klarer seg godt med kost og losji.

Er nok platestudioene som frister med diverse avtaler i såfall.

Skrevet

HVIS... dette stemmer

Ja visst eg skal ha biletter.... hvis de ikke kommer til norge så reiser eg til england for å se dem!!!

Skrevet

Dette har vi diskutert litt på musikksmaken, og jeg tviler på at vi noensinne får se Waters og Gilmour ilag. Problemet er at de to ikke kan gå sammen om å lage noe som helst. Verken album eller konsert. Tenk dere hva de har utviklet i hver sin retning etter så mange års fraværende samarbeid. Om de så har vært i samtale den siste tiden, så tror jeg en eventuell live-turne vil kræsje allerede etter første samlingsdag med planlegging. Waters vil gjøre det sånn, Gilmour vil gjøre det sånn, Mason tar parti med Gilmour, Wright tar parti med Waters, og så er sjauen i gang igjen... Dette er de nok klar over selv også, og derfor vil de aldri gå så langt som å starte et samarbeid igjen.

Skrevet

Muligens det er en leder nå. Muligens Gilmour så han får viljen sin. Ryktene går at Waters har blitt myk i det siste.

Da kan det i grunn gå. De må ofre seg for noe sånt. Verden fortjener de.

Skrevet

Personlig synes jeg Waters har gjort det bedre enn Pink floyd etter bruddet. Jeg har vel egentlig ingen følelser hverken for eller mot en "reunion" :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...