Gå til innhold

TV2 hjelper deg sin mobil test.


Eirik-h

Anbefalte innlegg

For meg virket det som de "Klaga" på at skjermen på Nokia 6260 var så vridbar. :hmm:

Upraktisk....

Men den kom jo på 2.plass rett etter k700.

Men har ikke 6260 fler funksoner enn k700? (Stopp meg hvis jeg tar feil!)

Eller like mange.

Testen på Tv så det ikke ut som om han som holdt N6260 ikke visste hvordan man vridde den jo :p

 

Og han viste heller ikke at man kunne legge den sammen motsatt vei.

 

Men den kom FØR Nokia 7610. Og s65

Til tross for at de har bedre kamera :yes:

 

Hv synes dere om testen?

(til de som ikke så den så går den sikkert i reprise en eller annen gang & de tok utgangspunkt i dinside.no sin test så dere kan lese der. :thumbup: )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

så også testen ista... Dem sa ikke så mye om mobilen egentli, dem gikk fort gjennom alt. dem kunne ha nevnt at skjermen til 6260 kan legges slikt at skjermen vises da den er klappet sammen. Etter min mening har k700 og 6260 like mye med funksjoner. Men 6260 har støtte for minnekort og symbian.

Lenke til kommentar

Som vanlig var det en rævva test fra TV2.. Hvorfor de gidder å teste skjønner jeg ikke. Også testen til Forbrukerportalen da??? Skjønner meg ikke på folk jeg..

 

Men greia med denne er at TV2 sa de skulle teste Multifunksjonstelefoner, noe som for meg bare inneholder Symbian telefoner og P telefonene. Så jeg savnet litt om P900 og SX1 + N6600 med andre ord.

 

Men på din side sin side står det "Kamera" telefoner.. For meg er det en ganske stor forskjell... Da er det mer forståelig det utvalget de hadde, i såfall.. :ermm:

Lenke til kommentar
Ble testen sendt i kveld?

Ja.....

 

 

Enig... ikke ta testen på alvor.

De var ikke grundige nok og visste ikke om alle funksjonene.

Og de visste sikkert heller ikke forskjell på k700 og 6260. (MMC og symbian)

 

EDIT: Rart de droppa SE P*** Serien.

Endret av Eirik-h
Lenke til kommentar

Ikke den beste testen jeg har sett heller! De fleste mobiler har sine sterke og svake sider, man får bare finne ut hvilke funksjoner man må ha og hvilke funksjoner man kan "ofre". Skal man ha alt, snakker vi fort kr. 6000,-!

Jeg kjøpte ny mobil i går. Jeg valgte S65 mest pga en meget god planlegger og et sprekt design. Har lest noen klager på skjermen, men jeg ble ikke skuffet! K700i skjermen er hakket bedre, men skjermen til S65 bør holde for de fleste!

Manglende radio og mp3 er ikke et savn for meg, da jeg er så lat at jeg kjører bil overalt uansett :cool:

Lenke til kommentar

Jeg stoler ikke på en nettside som tester alt fra biler, via husholdningsmaskiner til elektronikk.

 

Dinside er overfladiske, subjektive og rimelig ukompetente når det gjelder tester.

 

Og tv2 hjelper deg eier ikke peiling.

 

Problemet er at de har stor markedsmakt...så jeg har en drøss med folk innom butikken jeg jobber som sier at "jammen t610 har jo bra kamera, de sto jo på dinside..og på tv!".

 

 

:mad:

Lenke til kommentar
Det var en elendig test som jeg håper de som ser etter ny telefon ikke tar så alvorlig.

 

EDIT: ikke testet de S700 heller.

De sa jo at de testet tlf. i prisklassen 3-5 tusen og da faller vel den utenfor.

 

Hvis man ikke har bruk for mp3 spiller man skal mye musikk på så mener jeg rett tlf. vant testen.

Lenke til kommentar

Uff, jeg lo litt... Litt skuffa over resultatet til 7610... Det var en av de to mest avanserte både multimedia- og kameratelefonene der...

Testen skulle vært litt mer informativ, de føk gjennom den i løpet av 2 minutter...

Selvfølgelig er 7610 vanskeligere å bruke (som var hovedpoenget dems), enn f.eks 3200... :whistle:

 

Jaja, må nesten bare le av Tv2 og deres tester... Stakkars! :innocent:

 

EDIT: Virker som han som holdt frem mobilene aldri hadde sett en klapptelefon, satt i sofaen å ble helt nervøs når han nesten knakk telefonen!

 

 

 

Forresten: Er det lettere å bruke 6260 enn 7610 :ermm: Kansje mente de knappene? Jaja, bedre lykke neste gang, tv2...

Endret av Mr.fungus
Lenke til kommentar
Etter min mening har k700 og 6260 like mye med funksjoner. Men 6260 har støtte for minnekort og symbian.

Like mange funksjoner? Du sier det jo selv, 6260 har Symbian, og da er ikke K700 i NÆRHETEN engang av å ha like mange funksjoner.

Så programmet, fatter ikke hvordan de kan komme å si at K700 var best av de testede.

Luktet kjøpt & betalt av SE spør du meg.

Lenke til kommentar

Excelsion*Det er kanskje noe i det du sier ja. :hmm: MEN Sier du SE betaler tv2 så får du mafia på nakken :p

 

MR.Fungus* 6260 er mye lettere å bruke enn 7610.

Kameraten min har den og den er vanskeligere å bruke.

Det er jo akkurat det samme systemet ,Os, CPU osv men 7610 er treigere og jeg tror det kommer av 1MP bilder.

Tar lag tid å gå inn på galleri. Lenger tid enn 6260.

Knappene på 7610 er også harde og satt litt upraktisk.

Men det er smak og behag selvfølgelig. :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...