Thewiz Skrevet 19. oktober 2004 Skrevet 19. oktober 2004 (endret) Jeg har innstallert Steam nå, men når jeg skulle skrive inn CD-Key'en så står det at CD-Key'en er brukt i en annen Steam Account (som jeg ikke husker passord eller brukernavn ) Må jeg da kjøpe meg en helt ny Half-Life for å spille på Steam? Endret 19. oktober 2004 av TheWiz
Plomma2 Skrevet 19. oktober 2004 Skrevet 19. oktober 2004 Husker du ikke mailen eller passordet, så må du vel det.
Ksungam Skrevet 19. oktober 2004 Skrevet 19. oktober 2004 Husker du ikke mailen eller passordet, så må du vel det. kjipern da...
~~Undertaker~~ Skrevet 19. oktober 2004 Skrevet 19. oktober 2004 Folk kan virkelig drite seg ut på denne måten... Det er veldig kjipt og dritt.
likferd Skrevet 19. oktober 2004 Skrevet 19. oktober 2004 Det er godt gjort å glemme både passordet til mailen og passordet til steam samtidig da
DevN Skrevet 19. oktober 2004 Skrevet 19. oktober 2004 (endret) Hva med "lost password"? Må man huske brukernavn for å bruke denne funksjonen? Ellers ville jeg anbefale deg og kontakte Valve og beskrive situasjonen. Kanskje man kommer til enighet. EDIT: La ikke merke til dette med mail-greia, da har du satt deg selv i en vanskelig situasjon (hvis det stemmer). Endret 19. oktober 2004 av DevN
Plomma2 Skrevet 19. oktober 2004 Skrevet 19. oktober 2004 Du _kunne_ jo sende mail til valve og spurt om mail og passord til den IPen du sitter på nå. Men det er vel heller tvilsomt at dem gir ut.
~~Undertaker~~ Skrevet 19. oktober 2004 Skrevet 19. oktober 2004 seriøst, kan du ikke prøve forskjellige mails? Liksom det du hadde siste året? Virker litt håpløst egenlit og glemme mailen du brukte.
nord Skrevet 19. oktober 2004 Skrevet 19. oktober 2004 ta bilde av cover(viser tydelig key) og cd, send så bildene til valve. be dem trekke tilbake kontoen som bruker keyen og la deg bruke den.
Thewiz Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter Skrevet 20. oktober 2004 Takk for alle svar, jeg følgte ditt forslag nord
Møkkalasset Skrevet 20. oktober 2004 Skrevet 20. oktober 2004 Heheh eg satt og i den fella :-/ men eg gredde på ein utruleg måte å huske mitt pw :-) men det er litt surt å møtte kjøpe ny hl Så LYKKe til du får det nok til. Ikkje gi opp
klo Skrevet 20. oktober 2004 Skrevet 20. oktober 2004 Om du skal ha deg HL2, så kan du lage en ny account og kjøpe sølv pakken så får du alle spilla som er tilgjenelige på Steam. Bare et tips
Bear^ Skrevet 20. oktober 2004 Skrevet 20. oktober 2004 Du har vel coverene til spillene du har. Ta noen fine bilder av de samt kviteringen som du fikk da spillet ble kjøpt, send det til valve, forklar saken, så skal du vel se at det ikke blir en løsning på problemet.
DevN Skrevet 20. oktober 2004 Skrevet 20. oktober 2004 (endret) Du har vel coverene til spillene du har. Ta noen fine bilder av de samt kviteringen som du fikk da spillet ble kjøpt, send det til valve, forklar saken, så skal du vel se at det ikke blir en løsning på problemet. EDIT: Så det blir ikke en løsning på problemet? Endret 20. oktober 2004 av DevN
guttorm Skrevet 21. oktober 2004 Skrevet 21. oktober 2004 Du har vel coverene til spillene du har. Ta noen fine bilder av de samt kviteringen som du fikk da spillet ble kjøpt, send det til valve, forklar saken, så skal du vel se at det ikke blir en løsning på problemet. Lol, ikke for å spamme altså, men dette må jo være setning "of the week"
Bear^ Skrevet 21. oktober 2004 Skrevet 21. oktober 2004 Du har vel coverene til spillene du har. Ta noen fine bilder av de samt kviteringen som du fikk da spillet ble kjøpt, send det til valve, forklar saken, så skal du vel se at det ikke blir en løsning på problemet. Lol, ikke for å spamme altså, men dette må jo være setning "of the week" :!: LOL :!: Ja, der må jeg bare si meg enig, sef en kraftig leif, men den tror jeg ikke jeg redigerer bort, må stå der til skrekk og advarsel for andre leifer. Hehe, huff. Der snakker du om leif ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå