Gå til innhold

Steam Account - CD Key?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Jeg har innstallert Steam nå, men når jeg skulle skrive inn CD-Key'en
så står det at CD-Key'en er brukt i en annen Steam Account
(som jeg ikke husker passord eller brukernavn :roll: )

Må jeg da kjøpe meg en helt ny Half-Life for å spille på Steam? Endret av TheWiz
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hva med "lost password"? Må man huske brukernavn for å bruke denne funksjonen?

Ellers ville jeg anbefale deg og kontakte Valve og beskrive situasjonen. Kanskje man kommer til enighet.

EDIT: La ikke merke til dette med mail-greia, da har du satt deg selv i en vanskelig situasjon (hvis det stemmer).

Endret av DevN
Skrevet

ta bilde av cover(viser tydelig key) og cd, send så bildene til valve.

be dem trekke tilbake kontoen som bruker keyen og la deg bruke den. :)

Skrevet

Om du skal ha deg HL2, så kan du lage en ny account og kjøpe sølv pakken så får du alle spilla som er tilgjenelige på Steam. Bare et tips :)

Skrevet

Du har vel coverene til spillene du har. Ta noen fine bilder av de samt kviteringen som du fikk da spillet ble kjøpt, send det til valve, forklar saken, så skal du vel se at det ikke blir en løsning på problemet.

Skrevet (endret)
Du har vel coverene til spillene du har. Ta noen fine bilder av de samt kviteringen som du fikk da spillet ble kjøpt, send det til valve, forklar saken, så skal du vel se at det ikke blir en løsning på problemet.

EDIT: Så det blir ikke en løsning på problemet?

Endret av DevN
Skrevet

Lol, ikke for å spamme altså, men dette må jo være setning "of the week"

Skrevet

Lol, ikke for å spamme altså, men dette må jo være setning "of the week"

:!: LOL :!:

Ja, der må jeg bare si meg enig, sef en kraftig leif, men den tror jeg ikke jeg redigerer bort, må stå der til skrekk og advarsel for andre leifer.

Hehe, huff. Der snakker du om leif ja :blush:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...