Gå til innhold

Peeeeneste rompe...? Post dine beste rompebilder. (Les førsteinnlegg, regler endret 24.04.11)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
La oss gutter lage ett eget tema om jenterumper, så kan dere jente jøre som dere vil, etterpå. men ikke blande dere inn

6802011[/snapback]

slapp av a! :dontgetit:

kanskje det er noen jenter som liker å se på jenteromper da :thumbup:

6802069[/snapback]

gutter som liker gutteromper og forresten ;)

6802099[/snapback]

Ja og de kalles homofile....denne tråden er for gutter som liker jenter. Poenget mitt er at gutterumper ikke hører hjemme i DENNE TRÅDEN :hrm:

Lenke til kommentar

gutter som liker gutteromper og forresten ;)

6802099[/snapback]

Ja og de kalles homofile....denne tråden er for gutter som liker jenter. Poenget mitt er at gutterumper ikke hører hjemme i DENNE TRÅDEN :hrm:

6804903[/snapback]

JEg er gutt, er ganske så sikker på at jeg er heterofil(heteroseksuell), men allikevell kan jeg tenke inni for meg selv at den rompen der er fin, sånn vil jeg ha.

 

Jeg er ikke homofil(homoseksuell) selv om jeg tenker sånn, om du mener det så har du nok litt for mange hormoner.

 

Tok meg friheten til å grave frem noe som "Steffyboy" har skrevet.

Alle gutter kan se at andre gutter er pene, men ikke alle gutter kan SI det. Det har med sikkerhet å gjøre. Forestill deg 15 gutter som går i klasse og dusjer sammen, og som nylig har kommet i puberteten og har begynt å oppdage at hormonene ikke er helt stabile. Dette gjør at de aller, aller fleste kommer innpå tanken "tenk hvis jeg er homofil?" Den "beste" forsvarsmekanismen når sånne tanker dukker opp i hodet er å prosjektere dem på andre, slik at hvis jeg sier "Johnny Depp ser veldig bra", så vil jeg høre "Erru homo eller?" Hvorvidt jeg er det eller ikke bryr ikke han seg om, han vil bare at folk skal vite at han definitivt IKKE er homo. Når hormonene har begynt å roe seg og man blir sikrere på hva man selv mener om ting, så har man ikke disse bekymringene lenger. Hvis man er sikker på hva man er, hvorfor skal man da plage andre over hva de er?

 

Gutter flest klarer ikke å være ærlig med seg selv og andre ang. andre gutters utseende, men dette forsvinner etterhvert.

 

Pointet med posten var:

 

Post gutteromper om dere vil jenter.(og gutter)

Endret av PatrickM
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...