Gå til innhold

Peeeeneste rompe...? Post dine beste rompebilder. (Les førsteinnlegg, regler endret 24.04.11)


Anbefalte innlegg

lol! :p

 

Jeg har finest rumpe, hehe, det sier kjæresten min nemlig.. Hehe neida, men fin rumpe, det har ut av gutter faktisk Leornardo Dicaprio, og ut av jenter så er det vell hun der Keyra Agustina, som ble litt nettkjent pga rumpa si, men den er fin da, sku ønske jeg hadde slik! :p

 

200-Image07.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
lol! :p

 

Jeg har finest rumpe, hehe, det sier kjæresten min nemlig.. Hehe neida, men fin rumpe, det har ut av gutter faktisk Leornardo Dicaprio, og ut av jenter så er det vell hun der Keyra Agustina, som ble litt nettkjent pga rumpa si, men den er fin da, sku ønske jeg hadde slik! :p

 

200-Image07.jpg

9048716[/snapback]

 

Egentlig er det litt forstyrrende at jeg som jente vet om denne linken. men here u go Keyra Agustina fans.

Lenke til kommentar

Fortsatt mener jeg Keyra har best rumpe! Selv om jeg er jente selv, titter jeg ofte på andre jenters rumper, hehe! :)

Liker ikke små rumper så godt, di må være litt runde. Men på gutter er det litt annerledes, der er det fint med ei lita stram rumpe! :)

 

Tihi, ikke mobb... :)

Lenke til kommentar
Ingenting er vel som en mann/gutt som går å vrikker på sin tjukke rompe å knipser med fringrene mens han sier ''gørl m-m-mm!'' ? Eller tar jeg feil her?

9170110[/snapback]

 

 

Hahaha good one! :D

Nei er nok ikke særlig tiltrekkende det nei..

Men ei passe stor rumpe på ei jente er good. :)

Høres ut som en dude jeg nå! huffameg..

Like før jeg må sprette en øl.. :whistle::blush:

Lenke til kommentar
Er vel ingen hemlighet at jenter lett kan kommentere en annen jentes rumepe?

jeg kunne godt ha kommentert en gutts rumpe, uten å være jomofil da..

Men jaddah, Keyra og Mira Craig! GO GØRLS!

9170148[/snapback]

 

Jaa! :) Mira glemte jeg nesten, hun er faktisk ei sexy dame, men synes ikke hun har det peneste ansikte akkurat da.

Noen som har sett Keyras ansikt noe? Jeg kan ikke huske å ha sett det, mye mulig at hun er pen langt fra, men langt fra pen! :p

Men kropp og rumpe det har hun!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...