Gå til innhold

Football Manager 5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm Kanskje på tide og teste disse nye cm spillene.. Har ikke spillt noe særlig siden 3ern.

Var vill med den!

Testet også 4ern men ting gjorde at jeg ikke fikk spillt det så mye :(

Skrevet

Har nå begynt å spille på Football Mangager 2005. HELT RÅTT!!!

Det har alt det som CM ikke hadde, + at de har IKKE det som IKKE burde vært i CM....

damn ass. Dette var gøy:D

Skrevet

ja det går an å fortsette spillene du har på demoen på fullversjonen når det kommer.

bilder av spillere i PL vil du nok ikke se. EA har rettigheten til det. kjedelig og kjipt. men det er da bilder av spillere i lavere divisjoner :p

Skrevet

Da er jeg inne med et par små nye synspunkter. Ikke fått tid til å spille mye de siste tidene ettersom jeg har byttet server etc, MEN:

- Dessverre inneholder den norske oversettelsen J****** mange stavefeil. Foreks. foran navnet på en måned står det {lower}Mai. Slike feil finner man overalt, foreks "Stpp kamp" i stedet for "Stopp kamp". Dette er for svakt.

- Ellers er det bilder av endel spillere som noen etterlyste, men veldig mange er det ikke og da er det vel mest engelsk toppserie tror jeg. Ikke funnet mange selv i Premier League jeg.

Kommer med en lengre meningsyttring i morgen kveld. Still gjerne spørsmål hvis noen lurer på noen så kan jeg sjekke det opp!

Skrevet

Hvis du stikker innom FMNorge kan du klage der, da minst en av oversetterene henger der.

Persolig spiller jeg med engelsk språk av to grunner;

1. Da jeg begynte å spille CM (CM2 95/96) var det bare engelskspråklig.

2. Det gjør seg mye bedre på engelsk.

Skrevet
Ellers er det bilder av endel spillere som noen etterlyste, men veldig mange er det ikke og da er det vel mest engelsk toppserie tror jeg. Ikke funnet mange selv i Premier League jeg.

skrevet to innlegg lengre opp:

bilder av spillere i PL vil du nok ikke se. EA har rettigheten til det. kjedelig og kjipt. men det er da bilder av spillere i lavere divisjoner
Skrevet

Noen som har tips til kanonkjøp? Er lenge siden jeg spilte CM (husker ikke versjon), men da var Tommy Svindal Larsen ihvertfall et kanonkjøp.

Skrevet

Eh...unnskyld, lurer på en ting.

Mulig jeg er helt dum, og ikke forstår noen ting, men

Ser på gamesmix at de har

Football Manager 2005

63233.jpg

som kommer 5.november

og så har de

Championship Manager 5

92408.jpg

som kommer 19.november

:dontgetit:

bare lurer, hvilket av disse spillene er egentlig best? Ehm, jo vet at de ikke har kommet ut enda, men likevel. Har jo hørt masse om CM-spillene før, men så hørte jeg om FM 2005, og trodde ikke det var noe CM 5. Men så er det det likevel...

Har lyst på et managerspill som er så tett opp til virkeligheten som mulig, med alle klubber, spillere osv. Men hvilket spill er best?

Skrevet

Vanskelig å si hvem som blir best, men jeg holder en knapp på Football Manager. Football Manager er så å si det samme som Championship Manager har vært, med frivillig researchere slikt, men med et nytt design og masse forbedringer.

Det nye CM5 vil ha "proffe" researchere, og skillsa vil gå opp til 100, i motsetning til 20 som Champman alltid har gjort. Om dette er en god eller dårlig ting, det er ikke godt å si.

Championship Manager har etter det jeg har hørt blitt utsatt til over jul, så de taper vel litt terreng til Football Manager (som har et helt klart favorittstempel hos fansen).

Mitt tips; Skaff deg Football Manager først, så får du heller høre på folkets reaksjoner på CM5 når den tid kommer, og ta avgjørelsen din da.

Skrevet

Ååhh, kan ikke vente på å fingrene i dette spillet! Tenkte jeg skulle bestille fra England denne uken, slik at jeg får det til neste fredag :yes:

Tror helt klart at FM2005 kommer til å være et bedre spill en CM5, ikke det at jeg har testet CM5, men det er tross alt SI som står bak FM, noe som i seg selv er grunnlag godt nok for å kjøpe det :)

Til en viss Arsenal fan i denne tråden: var det snakk om 50 strake kamper uten tap? :tease:

Skrevet
Til en viss Arsenal fan i denne tråden: var det snakk om 50 strake kamper uten tap? :tease:

:w00t::w00t:

Tror nok FM2005 kommer til å selge mye mer enn CM5 og det er vel derfor de utsetter releasen av spillet også..

Skrevet
Ååhh, kan ikke vente på å fingrene i dette spillet! Tenkte jeg skulle bestille fra England denne uken, slik at jeg får det til neste fredag :yes:

Tror helt klart at FM2005 kommer til å være et bedre spill en CM5, ikke det at jeg har testet CM5, men det er tross alt SI som står bak FM, noe som i seg selv er grunnlag godt nok for å kjøpe det :)

Veldig off-topic, men så vidt jeg vet kan ikke united skilte med noe lignende? Er ikke Arsenalsupporter, så det bryr meg ikke så voldsomt..

Skrevet

Fyttikatten, jeg gleder meg til CM5, det blir konge. Spilt cm 03/04 nå med milan, kommet til 2010. Vunnet serien 5 av 6 ganger og har nå et budsjett på 204m pund. Håper CM5 blir like gøy.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...