Gå til innhold

Beskyttelse mot icematen


Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Jeg har en second edition icemat og en microsoft intellimouse og kameraten min har sagt at jeg skal sette på de beskyttelsegreiene som fulgte med icematen, men nå har jeg slitt ut hele strimlen og vet ikke hva jeg skal gjøre... :hmm: noen som vet hvor man kan få kjøpt dette??

 

Edit: her fant jeg et bilde av det jeg mente

post-58-1098007285_thumb.jpg

Endret av haakon90
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann!

 

Jeg har en second edition icemat og en microsoft intellimouse og kameraten min har sagt at jeg skal sette på de beskyttelsegreiene som fulgte med icematen, men nå har jeg slitt ut hele strimlen og vet ikke hva jeg skal gjøre... :hmm: noen som vet hvor man kan få kjøpt dette??

 

Edit: her fant jeg et bilde av det jeg mente

Hvilken mus har du?

Lenke til kommentar
Heisann!

 

Jeg har en second edition icemat og en microsoft intellimouse og kameraten min har sagt at jeg skal sette på de beskyttelsegreiene som fulgte med icematen, men nå har jeg slitt ut hele strimlen og vet ikke hva jeg skal gjøre... :hmm:  noen som vet hvor man kan få kjøpt dette??

 

Edit: her fant jeg et bilde av det jeg mente

Hvilken mus har du?

microsoft intellimouse 4.0... :w00t:

 

her er en link

Lenke til kommentar
Heisann!

 

Jeg har en second edition icemat og en microsoft intellimouse og kameraten min har sagt at jeg skal sette på de beskyttelsegreiene som fulgte med icematen, men nå har jeg slitt ut hele strimlen og vet ikke hva jeg skal gjøre... :hmm:  noen som vet hvor man kan få kjøpt dette??

 

Edit: her fant jeg et bilde av det jeg mente

Hvilken mus har du?

microsoft intellimouse 4.0... :w00t:

 

her er en link

Ok, jeg har disse:

http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=HGMS101

 

De passer perfekt og er veldig gode. Annbefales.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Du får dem på spaceworld på bryn der kjøpte jeg mine.

Er ikke spaceworld ca 1000 ganger dyrere en vanlige butikker/netshop? :hrm:

Hva? syntes Creative GeForce 4 4200 til 3000kr er bra pris... Servicen er helt fenomenal og... Han ekspiditøren sa at kotet var det beste på markedet og sa det var bedre enn X800pro fordi det var GeForce...

Lenke til kommentar
Du får dem på spaceworld på bryn der kjøpte jeg mine.

Er ikke spaceworld ca 1000 ganger dyrere en vanlige butikker/netshop? :hrm:

Hva? syntes Creative GeForce 4 4200 til 3000kr er bra pris... Servicen er helt fenomenal og... Han ekspiditøren sa at kotet var det beste på markedet og sa det var bedre enn X800pro fordi det var GeForce...

...nå tuller du, ikke sant?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...