Gå til innhold

ødelegger source for pro gamerne?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke spilt noe serlig CS siden Beta 5 da jeg prøve CS:S, og jeg må si jeg ble positivt overasket.

Det er noe med de nye tingene i CS:S som gjør CS morro igjen.

Men det er forsatt noe som irriterer meg. Spreaden/Rekylen oppfører seg en smule merkelig i CSS (og sikkert CS) jeg mener det er teit at man skal kunne stå en meter fra en fyr, og tømme et helt magasin med crosshair dead on brystkassen hans og ikke treffe med ei eneste kule.

at rekyllen går langt utenom crosshair er latterlig, enhver person som har benyttet seg av skytevåpen i virkeligheten vet at det ikke er så random.

Klart man finner ut av det etter hvert, ved å studere hvoran sprayen funker på en vegg, men jeg mener at det er dette som gjør at det er stor forkjell mellom "noob" og "1337" i dette spillet, ikke nødvendigvis 'skills'. Jeg synes det er en smule tåpelig at man må gå igang å gjøre "research" for å bli god i et spill.

For min egen del skulle jeg ønske spillet var mere som sof2 når det kom til skademodeller og bevegelses frihet. Sof2 var (og er) et ekstremt godt multiplayer spill. med mye mere tempo og action en det (spessielt gamle) CS noen sinne kunne stille opp med.

Til eventuelle flamere: Dette er bare min mening, og som dere ser kommer jeg fra spill som har et litt annet fokus en CS, nemli SOF2 og UT2004. Andre spill jeg liker godt inkluderer; Red Orchestra, Bf1942(Og DC).

Skrevet (endret)

Jeg har spillt alt fra a til b når det gjelder fps spill og når det kommer til cs så er det simplicity'en av gameplayet som tilfaller meg: enkle texturer, enkle bevegelser og enkel lyd lokalisering. Enkel Teamplay og enkle team-mål.

hopping er jo et godt eksempel på å gjøre ting vanskelig, både i bf, sof og CoD så er det hopping med "dobbel bump". Quake har greid det , unreal har greid det og half-life har greid det, irritere meg grønn hver gang et nytt fps spill kommer og de ikke har skjønt at rett opp og rett ned er det som skjer når man hopper. Noen av dere som bumper når dere hopper over en sølepytt ?

At du står å sprayer sier meg jo bare at du ikke kan tilpasse deg de enkelte spillene. Prøv å skyt 1 skudd om gangen eller salver med 2 skudd. Det funker som regel i uansett "rekyl-spill".

Teamplayet er jo også en forskjell, deathmatch er jo like givende som å se maling tørke på en vegg.

Alle spill spilles forskjellig.

En STOR grunn fordi det mest spillte online spillet idag er nettopp half-life modden counterstrike, er:

*Lave maskinkrav

*Spillets enkelhet

*Netcoden - sjeldent jeg opplever at når jeg skyter på noe så skyter jeg luft.

(her er det sikkert mange som er uenig, men hvorfor spiller dere cs da ? )

Uansett så liker vi alle forskjellige spill av en grunn eller annen grunn. Men CS er det mest spillte online spillet i norge og verden forøvrig. :thumbup:

Og som regel så er det noen som kommer til å si "cs suger bla bla bla" osv, javel flott for dere :) move along.

Endret av Gunlab
Skrevet
Konklusjonen er enkel:

Liker du ikke CS:S, fordi det ikke er likt 1.6 nok, SÅ SPILL 1.6 DA!

Merkeleg at folk ikkje klarer å skjønne dette...

Skrevet
At du står å sprayer sier meg jo bare at du ikke kan tilpasse deg de enkelte spillene. Prøv å skyt 1 skudd om gangen eller salver med 2 skudd. Det funker som regel i uansett "rekyl-spill".

Jeg skjønner jo dette, men poenget mitt er like fult gyldig.

Jeg tror at spill med en hvis form for logikk appelerer mye til nybegynnere. Og den komentaren min var ikke en knallhard kritikk, mere en komentar på noe jeg synes er teit.

Skjønner jo at spray skal være useless på lengre avstander, men på en meters hold? og uten å treffe NOE?!

Skrevet
Konklusjonen er enkel:

Merkeleg at folk ikkje klarer å skjønne dette...

:thumbup:

Skrevet
Konklusjonen er enkel:

Hva hvis vi hater 1.6 fordi det ikke er likt 1.5 og drømmer om 5.2 og 6.3 ?

Skrevet
heheh det er så gøy å lese disse CS trådene. alle cs spillere er like

He he he ehh... Alltid like gøy å lese postene til "CS-haterene", de er klin like.

lol :p

Skrevet

Syntes ikke CS:S har samme feelingen som 1.6 når det gjelder f.eks våpen. Liker bedre når folka du tar hs på flyr bakover og det spruter blod :devil: Har spillt 1.6 i 2 1/2 år og har store fordeler mot f.eks public noobs :D

Dette gjelder ikke i CS:S siden der vinner det beste våpenet., som regel..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...