Gå til innhold

Vifteløs CPU(kun kjøler)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Eller du kan kjøpe En AMD XP-M prosessor, god heatsink (f. eks. Thermalright), og evnt. underklokke...

Ville det funket...?

Måtte ha vært en svær en i så tilfelle. Kanskje det hadde funket om man underklokket... Kanskje.

Måtte ha blitt noe á la denne i så fall...

Edit: Hallo, Christian.

Endret av Sasuke-kun
  • 1 måned senere...
Skrevet

Eller så kunne du jo kjøpt en Zalman CNPS7000B-CU og bare ikke satt i viftekontakten :p Blir ikke så mye mer varm.. ikke på Idle ihvertfall.. hehehe.. :p

Skrevet

Thermaltake Fanless103 virker SÅ bra at den mååå være den ultimate kjøleren! Og blir den for varm (hvis jeg overklokker med 1GHz) så bare slenger jeg på en 12db vifte. Har noen av de liggende! (Papst) :)

Vurderer "Fanless" PSU fra Thermaltake nå også!

Skrevet

Kjøler + 80 mm vifte + Speedfan for å regulere hastigheten på vifta er en uslåelig kombinasjon for en stille PC. Hvis du i tillegg har XP-M er saken biff :thumbup:

Skrevet
WTF er XP-M? :) Ellers tror jeg at jeg skal klare å gjøre saken biff! :)

XP-M er XP mobile utgaven av den "normale XP utgaven. Lager mindre varme osv. Kan klokkes sykt.

Skrevet
Snakker du om en "mobil" utgave av Windows XP? WTF? Aldri hørt om.. Fortell mer? *ler*

:!: :p nei nei ikke WinXP men AMD Athlon XP - prosessoren. Finnes i "normal" desktop utgave og som mobile utagve, for laptop osv. Lager mindre varme. Eigner seg bedre der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...